Idén januártól június végéig 1 066 236 motor készült Audi Hungaria Motor Kft-nél, szemben az egy évvel korábbi 1 019 595-tel. Az összeszerelő-üzemben 66 640 autó gördült le a szerelőszalagokról 2014 első hat hónapjában, míg 2013 ugyanezen időszakában 13 416 darab.

A növekedés többek között az új gyár felépítésének köszönhető, az A3 Limousine és az A3 Cabriolet gyártása a második félévben futott fel igazán. Az előbbi termelése 402-ről 45 578 darabra, utóbbié 2633-ról 10 756-ra ugrott.

Ezzel párhuzamosan emelkedett a győri vállalat első féléves árbevétele is, az egy évvel korábbi 2,796 milliárd euró után 3,712 milliárd euró lett. A vállalat január elejétől június végéig 289 millió euró értékű beruházást valósított meg a gyárban – a tavalyi 335 millió után – ezzel az Audi Hungaria alapítása óta már 7,024 milliárd eurót fektettek be.

Az Audi az erős euró, valamint a terjeszkedéssel, illetve a technológiai fejlesztésekkel járó tetemes költségek ellenére tudta növelni forgalmát és nyereségét is az idén a június végével zárult második negyedévben. Az adózás utáni eredmény csaknem 7 százalékkal, 2,32 milliárd euróra nőtt, az árbevétel 1,8 százalékkal, 13,7 milliárd euróra.

Az alkalmazottak száma 9393-ról 10 756-ra emelkedett.

Valószínűleg a második félév sem alakul majd rosszul a gyár szemszögéből, hiszen 2014. július 24-én indult  be az Audi TT és TTS Coupé sorozatgyártása Győrben.