A kifutó Megane Trophy versenyautó helyére lép, és ezzel a Magyarországon is igen népszerű World Series by Renault első számú attrakciója lesz az a szénszálas vázra épülő típus, amelyről most előzetes képet közölt a gyár. 

A fotóról annyi egyértelmű, hogy önálló és erősen pályahangulatú fejlesztésről van szó: a hosszú, széles jármű farán gigantikus, fix szárny díszeleg, alatta mélyre húzódó diffúzor sejlik fel a képen. 
Ha figyelmesen megnézed a videót, a hátsó tetőoszlopon Alain Prost nevét olvashatod. Bízzunk benne, hogy ez azt jelenti, a Renault-val évek óta szerződésben álló Professzor nem csak a fejlesztésben működött közre, hanem (ahogy azt korábban már tette) személyesen is megjelenik majd a WSR futamain.
Egyelőre nem tudni, milyen hajtásláncot kap az R.S. 01. Megbízható információk szerint egy, a Nismo (Nissan Motorsport) által fejlesztett versenymotorról lehet szó, amelynek a teljesítménye akár az 500 lóerőt is meghaladhatja. Ehhez alig 1,1 tonnás menetkész tömegről szól a híradás, ami komoly dinamikát sejtet. 
Az R.S. 01-ről augusztus 27-én, a moszkvai autószalonon rántják le a leplet.