Dél-Afrikában forgatott látványos arculati filmet a BMW. Rendezőnek felkérték Mic Rodgers kaszkadőrt, aki a Halálos iramban-széria autós jeleneteinek volt a koreográfusa, sofőrnek pedig a világ legjobb autós kaszkadőreit (jobbra) – a többi pedig már történelem. 

Ha nem láttuk volna a werkfilmet (alább), talán gyanakodnánk, hogy mindössze egy jól felprogramozott számítógépes animációt látunk, hiszen egyik-másik mutatványra józan ésszel senki nem vállalkozna. Persze senki nem mondta, hogy ezek a fiúk besavanyodott, félénk nyuszik – különben mit keresnének a 326 lóerős, másfél tonnás BMW M235i volánja mögött?

Az M235i kézi sebességváltóval 5,0, nyolcfokozatú sportautomatával 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, háromliteres, soros hathengeres turbómotorja 450 Nm forgatónyomatékot küld a hátsó kerekekre az 1300 – 4500/perc fordulatszám-tartományban. A napokban összkerékhajtású kivitelben is bemutatták; ennek mindössze 4,6 másodperc kell a 100-as tempó eléréséhez, viszont driftre jellegéből adódóan kevéssé alkalmas.

Az M235i közvetlen elődjét, a 320 lóerős M135i-t a Top Gear magazin 2012 legjobb sportkocsijának választotta meg, és mellesleg a vezess.hu sportkocsi-felelősének is nagyon, nagyon tetszett. A 2-es kupé széria Magyarországon még egyáltalán nem kapható; a német piacon az M235i automata váltóval 46 ezer euróba kerül, kicsivel többe, mint egy 325d Gran Turismo – pedig, ahogy a vicc is mondja, ajvé, micsoda különbség!