Kínával számolni kell: ezt elméletben tudjuk, mégis megdöbbentő azt hallani, hogy a hatalmas ázsiai birodalom a Mercedes C-osztály második legnagyobb globális piaca: az elődmodellből több mint 150 000 darabot adtak itt el. 

Nem csoda, hogy most fontos gesztust tett a piacnak a Mercedes: villámgyorsan kifejlesztették és már gyártják is az új generációs modell nyújtott tengelytávú kivitelét
Noha mindössze 8 centimétert toldottak bele (korábban 6 centiről volt szó), a C Lang extrém férőhelyet ígér hátsó utasainak, akik villanymotorral tologathatják az első utasülést, ahogy dukál. 
Az autót félautonóm vezetési rendszerekkel is felszerelték, akármit jelentsen is ez, míg az Európában megszokott, érintésérzékeny vezérlőfelület itt is megvan – csakhogy érti a kínai írásjeleket
A nyújtott C-osztály motorjai helyben készülnek, a Mercedes-Benz első külföldi motorüzemében. A BAIC és a Daimler vegyes vállalata tavaly 120 000 darab Mercedest gyártott Kínában; ez a szám jövőre meghaladhatja a 200 ezret.