A japán GLM autógyártó és a Tommykaira versenyautó-készítő manufaktúra szerelmének a formás gyermeke a Tommykaira ZZ EV, amely leginkább egy Lotus Elise és egy Hot Wheels kisautó keresztezésének tűnik. 
Úgy tűnik, sikerült megőrizni az ihletadó dinamikáját: az autó mindössze 850 kg (ami elektromos autónál egyelőre egyet jelent a csekély hatótávolsággal – jelen esetben 120 km), a 305 LE-s motor 3,9 mp alatt gyorsítja százra a járművet. Eddig jó (kivéve a hatótávolságot), de van jobb is: mivel a GLM szakterülete az adaptív futóművek gyártása, ezen a téren vélhetően az abszolút élvonalba fog tartozni a pici autó – hogy pontosan miben merülnek ki a beállítási lehetőségek, nem tudjuk. 
A tavaly bemutatott sportkocsi első néhány példányát gyorsan eladták. Akinek van mintegy 80 ezer fölösleges dollárja (17,5 millió Ft), reménykedhet benne, hogy hamarosan elkészül a következő széria. A gyár szerint jövőre akár az európai piacon is elérhető lesz az autó, úgyhogy érdemes spórolni. 
Az alábbi, még tavaly készült videón az autó tesztelésének egy rövid mozzanata figyelhető meg. Igen , a hangja igen soványka, de ami az erejét illeti, azzal nincs baj – erről az utolsó másodpercek szolgálnak bizonyítékkal. 

Tommykaira ZZ 


Az első generációs Tommykaira ZZ még 1996-ban készült el, egy kétliteres Nissan motorral. Ha túltettük magunkat vicces megjelenésén, a 185 lóerős, 750 kilós autócska 4,8 másodperc alatt gyorsult százra, végsebessége 225 km/óra volt. Közvetlen utódja már sokkal komolyabban nézett ki; 2,6 literes ikerturbó motorja soros hathengeres volt, 542 lóerejével 3,3 másodperc alatt gyorsította százra az egytonnás járművet; végsebessége állítólag 337 km/óra volt, és előszeretettel szerepelt videojátékokban.