Parittya: ezt jelenti angolul a Polaris újdonságának a neve. Találó, nem csak azért, mert a Slingshot 775 kilogrammos tömegét 173 lóerő és 225 Nm nyomaték hozza mozgásba, hanem mert a háromkerekű járgány úgy vágja kupán a közönséget, mint Dávid Góliátot. 

A Slingshot ugyanarra a receptre épül, mint a Morgan Three-wheeler, csak éppen radikálisabban közelíti meg a kérdést. Az acél térhálós csővázban messze elöl egy 2,4 literes GM Ecotec motor kapott helyet, innen ötfokozatú kézi váltó és szénszál-erősítésű szekunder szíjhajtás közbeiktatásával jut el a nyomaték az alumínium lengővillára szerelt hátsó kerékig. 
A motor égéstermékei közvetlenül az utastér alatt távoznak a szabadba, bár talán túlzás utastérnek nevezni a mindössze két ülésből és két biztonsági övből áll vezetői környezetet. Nincsenek ajtók, sem ablakok, a szélvédő is alacsony, és mivel a szabad hasmagasság nem egészen 13 centi, a sofőr szinte az aszfalton ül. 
A Slingshotnak nyilvánvalóan nincs semmi értelme, nem is azért készült, hanem hogy felvegye a versenyt az Ariel Atommal, a KTM X-Bow-val és a hasonszőrű, őrült életigenlő konstrukciókkal. Észak-amerikai belépő ára 20 000 dollár, azaz nem egészen 4,5 millió forint. 
Ennyi pénzért meglehetősen puritán járművet kap az ember: vízálló ülések, kettős keresztlengőkaros, stabilizátoros első felfüggesztés, sisaktartó. További négyezer dollár ellenében már olyan extrák birtokába kerül, mint a vízálló audiorendszer, a tolatókamera vagy mondjuk szélvédő. Az ESP adott, légzsák nincs.