Az új Bugatti sokkal több lesz, mint utód!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.07.28. 20.30

2016-ban érkezik a Veyron régóta várt trónörököse, maga Walter da Silva jelentette be a hírt.

Bugatti Veyron tulajdonosnak lenni soha nem tatozott az olcsó hobbik közzé, és minél tovább használja fülig érő szájjal az ember, annál drágább lesz. Először is ki kell csengetnünk a 75 millió forintos előleget, ha meg szeretnénk rendelni egyet. A fennmaradó összeget, ami durván 300 milla, maximum 5 éven keresztül törleszthetjük (ha nem szeretnénk egyben fizetni), havi 5 millió forinttal. Ha pedig magyarországi rendszámmal van ellátva álomautónk, akkor éves szinten 770 ezer forint a teljesítményadó, azaz kilowattonként 1037 Ft.
Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült gumi 8 millióba kerül, amit 4000 kilométerenként le kell cserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül padkát sikerül érintőre venni, egy felni ára 2,5 millió forintba fájna. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes fenevad.
Az új Bugatti sokkal több lesz, mint utód! 1
De ez mit sem számít, ha az ember a világ leggyorsabb autójában ül. Vajon a 2016-ban érkező utód, hasonló paraméterekkel fog bírni? A választ maga Walter da Silva, a márkát birtokló Volkswagen-konszern főtervezője adta meg: “az új autó igazából nem örökös lesz, hanem sokkal több annál”.

Az új Bugatti sokkal több lesz, mint utód! 2

“Egészen pontosan nem tudom megjósolni, hogy mikor, de legkésőbb 2016 elején érkezik majd az új Bugatti, amelyen jelenleg is keményen dolgozunk” – tette hozzá a világszerte elismert tervező. Ennyire konkrét információt eddig még nem árultak el, csupán arról szóltak a hírek, hogy csakis akkor mutatják be az új autót, ha elkelt a piacra szánt Veyron-variációk össze példányát.
Az új Bugatti sokkal több lesz, mint utód! 3
Sajnos azt nem árulták el, hogy az új Bugatti a versenytársakhoz képest (Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder) hibrid lesz-e, ám megvan rá az esély. Wolfgang Schreiber, a márka vezérigazgatója korábban annyit fűzött hozzá, hogy “az új szupersportautónk újradefiniálja az eddigi mércéket”.

A képeken az aktuális modell látható! 

Kommentek

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.