Nem gyári, hanem importőri átépítés eredményeként jön létre a Škoda Rapid World Cup Edition, a lassan két hete véget ért FIFA labdarúgó világbajnokság tiszteletére piacra bocsátott különkiadás. 
Összesen tizennégy ponton módosul a Rapid: matricák díszítik a gépházfedelet és az oldalajtókat, a tetőlemezt feketére fényezik, az ablakok sötétítést és szélterelőt kapnak, sárfogó gumikat és karosszéria-védőelemeket szerelnek fel. A csomag nem volna teljes tolatóradar és dupla kipufogóvég nélkül. 
A Škoda Rapid World Cup Edition képeit elnézegetve megdöbbentő információkhoz juthatunk a mienkétől különböző autós kultúrákról: az Indian Autos Blog által megénekelt és dokumentált különkiadás ugyanis kizárólag Nepálban kapható. 
Így már érthetőek a meglehetősen gagyi részletek: a csálé, aránytalan kipufogó, az ülésekre ráaggatott kamu kárpitozás, a festetlen tolatószenzorok, a hivatalos FIFA licensznek nyomát sem hordozó, a focihoz csak véletlenül kötődő matricázás. 
Másfelől viszont milyen ultra cool a Škoda gyújtókulcsot mintázó USB töltő, a kivilágított Rapid küszöb, vagy a műszerfalra dobott, mini kormánykereket mintázó alátét? Az üléshuzathoz tartozó kormánykerék-borításról inkább nem nyilatkoznánk… 
A World Cup Edition csomagot egyébként felár nélkül kínálják a legmagasabb felszereltségű Rapidhoz. A modell Nepálban 1,6-os benzines és dízel motorokkal kapható, ötfokozatú kézi- vagy hatfokozatú automata sebességváltóval. 
És akkor jöjjön most az igazi sokk: ha Nepálban vennél Škoda Rapidot, a modell alapára 3 175 000 helyi egység (7,5 millió Ft), a csúcskivitel 9,7 millió forintnak megfelelő összegbe (4,095 millió nepáli rúpiába) kerül. Mindezt egy olyan országban, ahol az egy főre eső, vásárlóerő-paritás árfolyamon számolt (PPP) GDP 1200 dollár (Magyarországon ugyanez az érték 20 455 dollár) – Nepálban alighanem a Škoda sem számít népautónak.