A harmadik generációs Twingo számtalan előzetese közül az egyik éppen a Renaultsport által átalakítandó, túlmotorizált verziót vetítette előre: a magyar Wittinger Csaba által tervezett Twin’Run hatalmas légterelővel, a hátsó lökhárítóba integrált, dupla kipufogóval, komplett versenyautó-beltérrel határolta el magát mindentől, ami józan és racionális. 

Ha 250 km/óra végsebességre, 4,5 másodperces gyorsulásra nem is számíthatunk – hiszen ezek rekvizituma, a 320 lóerős, 3,5 literes V6-os el sem férne a hátsó tengely fölötti motortérben -, a nem egészen egytonnás apróságnak ennél jóval kevesebb teljesítmény is elég lesz az élvezetes vezethetőséghez. 
Hogy a jóval kevesebb mennyi lesz, egyelőre nem tudni. Az előző generációs Twingo RS 133 lóereje egy négyhengeres blokkból tört elő, most viszont mindössze három hengernyi hely áll rendelkezésre a Smart ForFourral közös alapokon nyugvó autóban. A 0,9 literes TCe motor azonban már alapkivitelében is 90 lóerős, így vélhetően nem okoz gondot a mérnököknek előbányászni belőle az elődéhez hasonló, ütőképes teljesítményt. 
Ami a dizájnt illeti, az itt látható, Spanyolországban készített kémfotók ígéretesek. Úgy tűnik, megmarad a Twin’Run kétszer kettes kiegészítő fényszóró-elrendezése, még ha egyszerűbb formában is. Az a nyílás pedig, ami az orr közepén tátong, beleharapva a Renault-emblémába, arra enged következtetni, hogy túlméretezett hűtési rendszert kap a Twingo RS – bízzunk benne, hogy valami dögös körítést kap a légbeömlő. Szintén módosult a hasmagasság, valamint a hátsó lökhárító, amibe masszív dupla kipufogót műtöttek bele. 
A képeken sem a nagyobb fékek, sem az átdolgozott kormányzás, sem a rettentően keskeny és magas karosszéria miatt vélhetően az eddiginél is feszesebbre hangolt futómű nem látszik, ezekről már csak a hivatalos kommünikékből értesülhetünk majd, vélhetően legkorábban jövőre.