Lassan idejét sem tudjuk már, mióta ígéri a Honda az NSX megjelenését. Több mint két éve, hogy Detroitban bemutatták a prototípust – ez a most lencsevégre kapott, álcázott példány szinte tökéletesen idézi az egykori tanulmányt, a nyílhegyszerű orrtól a trapéz alakú oldalsó beömlőkön át az áttört C-oszlopig. 

Még a hátsó lámpatestek formája is azonos, egyedül a tető tűnik kevésbé eldolgozottnak (ami talán csak az álca része), no meg ott vannak a menetdinamikailag és jogi okokból elengedhetetlen módosítások: a nagyobb hátsó szárny, az átrajzolt külső tükörházak, no meg a szélesebb fényszórók. 
A lényeg nem látszik, de ezt az egyet már úgyis elárulta a Honda: a hosszában beépített, közvetlen befecskendezéses V6-os benzinmotor a hátsó kerekeket hajtja majd, erejét az új fejlesztésű, duplakuplungos sebességváltóval egybeépített villanymotor egészíti ki. 
Ha ez nem lenne elég, az NSX további két villanymotort is kap: ezek az első tengelyen gondoskodnak a szelektív nyomatékszabályozásról, gyakorlatilag aktív részlegesen önzáró differenciálműként fordítva rá a sportautót a kanyarra. Az SH-AWD rendszer hibrid változata mindent összevéve több mint 400 lóerősnek ígérkezik. 
A jövő nyár elején piacra lépő autót az Egyesült Államokban, a Honda vadonatúj, 70 millió dolláros beruházással felépített üzemében fogják gyártani. A vételár 35-40 millió forint közé tehető; ezzel az új generációs Audi R8 és a BMW i8 közvetlen ellenfele lehet a japán fenevad.