Nagy a torlódás az M0-son és az M7-esen is

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.07.19. 12.06

Óriási a dugó az M0-son az M5-ös felé Diósd térségében, és az M7-es Balaton felé vezető oldalának Pest megyei szakaszán is csak lépésben lehet haladni.

Tíz kilométeres a kocsisor az M0-son az M5-ös felé Diósd térségében, és az M7-es Balaton felé vezető oldalának Pest megyei szakaszán is csak lépésben lehet haladni – tájékoztatta a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője szombat délelőtt az MTI-t.


Pécsi Norbert Sándor már pénteken jelezte, hogy az M0-s 13-as kilométerénél – ahol júniusban egy balesetben kiégett egy kamion – javítási munkákat végeznek, emiatt hétfő hajnalig a három sávból kettőt lezárnak. Mivel a hőségriasztás miatt felfüggesztették a kamionstopot, a nehézgépjárművek szombati megjelenése csak súlyosbította az ezen a szakaszon egyébként is előre látható tumultust.

Az M0-s M5-ös felé vezető oldalán Szigetszentmiklós felé jelenleg tíz kilométeres a kocsisor, a Magyar Közút az autósok türelmét kéri – mondta az osztályvezető.     Közlése szerint hasonlóan rossz a helyzet az M7-es autópálya fővárosból kivezető oldalán: Martonvásárig lépésben halad a kocsisor. A dugó fő oka valószínűleg az, hogy szinte mindenki egyszerre indult el hűsölni a Velencei-tóra, illetve a Balatonra.     

A Balaton déli partja felé igyekvők a 7-es főútra térhetnek le, ahol hétvégén szintén az átlagosnál jóval nagyobb a forgalom, míg az északi part felé némi kerülővel iktatható ki az M7-es. Az M1-es autópályára letérve Székesfehérvár irányába a 811-es úton, később Veszprém felé a 8-as főúton érdemes továbbautózni, végül a 72-es főúton közelíthető meg a Balaton északi partja – javasolta Pécsi Norbert Sándor.   

Frissítés  – 13:00:

Még mindig tíz kilométeres a kocsisor az M0-son az M5-ös felé Diósd térségében, ezért a 13-as kilométernél javítási munkákat végző szakemberek a két lezárt sávból egyet megnyitnak a torlódás mérsékléséért – közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője.

Forrás: MTI

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.