Folytatódik az Audi e-tron offenzívája. Miután az 1,4 literes TSI benzinmotoron alapuló hajtáslánc az Audi A3-ban (és annak nyomán a VW-csoport számos egyéb termékében) harcol a károsanyag-kibocsátás ellen, hamarosan elkészülnek új luxushibridjükkel. 
Brit lapértesülések szerint egy háromliteres V6-os dízelmotor és egy villanymotor párosításáról van szó. 
A teljes rendszerteljesítmény 373 lóerő lesz, a hajtáslánc maximális forgatónyomatéka 700 Nm. Konnektoros (plug-in) hibridként 50 kilométeres hatótávolságot ígér a technológia – mint a közelmúltban megtudtuk, ennek a számnak bűvös jelentősége van

A jelenlegi Audi A8 Hybrid hajtáslánca, 2.0 TFSI benzinmotorral. Nem aratott áttörő sikert.

Részletekbe egyelőre nem bocsátkozott a gyár, de nem lepődnénk meg, ha összkerékhajtással lépne színre a technológia, amelyet később akár az új generációs Q7 is megkaphat. Az Audi úgy tervezi, már jövőre bemutatja különösen takarékos hajtásláncát, amellyel zászlóshajójuk átlagfogyasztását 3,8 liter alá tudnák leszorítani.
Nyitóképünkön az Audi A8 Hybrid látható