Hibrid Škoda? Két év múlva érkezik!

211 LE, másfél literes fogyasztás

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.07.18. 10.30

Konnektoros hibrid technológiával gazdagítja a Superbet a Škoda. A hipertakarékos szedán már 2016-ban megérkezhet

A Volkswagen konszern konnektoros hibrid (PHEV) technológiájából egyelőre csak a VW és az Audi vásárlói részesülhetnek, ám néhány éven belül a csoport olcsóbb márkái is megkaphatják a hálózatról tölthető hajtásláncokat. 

A Škoda zászlóshajóját 2016-ban szerelik fel a most bemutatott Passatból származó, ultratakarékos hajtáslánccal; a 156 lóerős 1,4 literes TSI benzinmotor és a 109 lóerős villanymotor jövőre debütál a Volkswagen fedélzetén. A 211 LE rendszerteljesítményű hajtáslánc 50 kilométert képes megtenni elektromos üzemben, a teljes hatótávolság 1000 km, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 1,5 liter körül lehet 100 kilométeren. 
A Golf GTE konnektoros hibrid hajtáslánca
A hibrid hajtás bevezetésével együtt maga a modell is teljes körűen megújul. A VisionC (nyitóképünkön) karakterét követve az új Superb ugyanúgy szélesebb, alacsonyabb lesz a jelenlegi modellnél, mint a következő generációs Fabia. 
Nem tudni, hogy a Superbből készül-e négyajtós kupé változat, a szedán és a kombi biztosra vehető.

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.