A Volkswagen konszern konnektoros hibrid (PHEV) technológiájából egyelőre csak a VW és az Audi vásárlói részesülhetnek, ám néhány éven belül a csoport olcsóbb márkái is megkaphatják a hálózatról tölthető hajtásláncokat. 

A Škoda zászlóshajóját 2016-ban szerelik fel a most bemutatott Passatból származó, ultratakarékos hajtáslánccal; a 156 lóerős 1,4 literes TSI benzinmotor és a 109 lóerős villanymotor jövőre debütál a Volkswagen fedélzetén. A 211 LE rendszerteljesítményű hajtáslánc 50 kilométert képes megtenni elektromos üzemben, a teljes hatótávolság 1000 km, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 1,5 liter körül lehet 100 kilométeren. 
A Golf GTE konnektoros hibrid hajtáslánca
A hibrid hajtás bevezetésével együtt maga a modell is teljes körűen megújul. A VisionC (nyitóképünkön) karakterét követve az új Superb ugyanúgy szélesebb, alacsonyabb lesz a jelenlegi modellnél, mint a következő generációs Fabia. 
Nem tudni, hogy a Superbből készül-e négyajtós kupé változat, a szedán és a kombi biztosra vehető.