Hivatalos rajzon az új Škoda Fabia

Szélesebb, laposabb

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.07.17. 12.46

A VisionC tanulmány formajegyei köszönnek vissza a csehek hamarosan megjelenő újoncán.

Félig elegáns, félig sportos – egy rajzról mindezt nehéz megállapítani, de a Škoda közleménye szerint nem csak a VisionC kupé-limuzin tanulmány, hanem a márka motorsport-ágazata is hatással volt az új Fabia formatervére. 

Valódi információk híján csak annyit tudhatunk az autóról, hogy elődjénél sokkal (9 cm) szélesebb és valamivel (3 cm) alacsonyabb lesz. 
Belső térben mindig is erős volt a Škoda, a Fabia állítólag látványos és praktikus megoldásokkal örvendezteti meg a kategóriában szerényebb ötletekhez szokott vásárlókat. 
Noha műszaki információkkal nem szolgált a cég, nem kell nagy képzelőerő ahhoz, hogy a Rapid hajtáslánc-kínálatát társítsuk az elődjénél dinamikusabb kiállású Fabiához. A motorválaszték gerincét közvetlen befecskendezéses turbómotorok adják; 1,2 és 1,4 literes benzinesek (86-122 LE), valamint 1,6 literes dízelek (86-105 LE). 
Azt már korábban bejelentette a Škoda, hogy az új Fabiából nem épít RS sportverziót; az 1,4 literes, 180 lóerős motorral szerelt, DSG-váltós vadóc így utód nélkül marad.
Kíváncsi vagy, hogy néz ki valójában a Škoda Fabia? Az alábbi képre kattintva megtudhatod

Hivatalos rajzon az új Škoda Fabia 1

Kommentek

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.