Éjszakára sem áll le a győri Audi-gyár

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.07.15. 12.15

Augusztus közepétől három műszakos termelésre áll át az Audi győri járműgyára. Nagy az igény a győri modellekre, nem fér bele a leállás.

Győrben több mint 3000 ember dolgozik a járműgyártásban, a motorgyártással együtt 11 ezer a foglalkoztatottak száma. A harmadik műszak az Audi TT harmadik generációjának sorozatgyártása miatt indul, már megy a felkészülés a termelés beindítására. Az Audi szerint a harmadik műszak bevezetése elengedhetetlen, mert csak így lehetséges, hogy a termékek határidőre érkezzenek meg az ügyfelekhez.

Az Audi TT és TTS sorozatgyártásának teljes folyamata Győrben zajlik, az üzem kapacitása évi 160 ezer autó. Az Audi magyarországi leányvállalata az idén megháromszorozza autógyártását, tavaly 42 ezer 851 autót állított elő társaság. Kecskeméten a Mercedes-Benz is három műszakban gyártja az autókat májustól.

Kommentek

  • péloday

    A három műszak azért “kell” mert a dolgozók már nem bírják a napi 11 órát két műszakban…..reggel 06:00-16:50 ig ,délután-éjszaka 19:10-06:00 ig….

  • péloday

    Tehát, éjszakára eddig sem álltunk le…….

  • Kempelen

    11 óra munka? Azt meg hogy? Ebből hogy jön ki a 40 óra/HÉT? 11 ÓRA X 2 MŰSZAK, AZ 22 ÓRA,a maradékban mi történik? Áll a gyár?

  • péloday

    06:00-16:50,19:10-06:00 Pontosan ,áll a járműszerelde a karbantartók ilyenkor végzik az esetleges javításokat ! A heti 40 óra nálunk 56 órát takar…..a 11 órában benne vannak a szünetek…

  • péloday

    Heti 56 órát enged a törvény….

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.