Kerek 1000 Nm nyomaték, 630 lóerő, 5980 köbcenti tizenkét egyenlő részre osztva: az S 65 AMG Coupé orrában egy kihalásra ítélt csúcsragadozó, egy V12-es biturbó motor küzd az őt korlátok közé szorító elektronikus és jogi béklyók ellen. 

Először 11 éve lépett színre a Mercedes luxuskupé 12 hengeres sportváltozata: a CL 65 AMG két generációt ért meg, közvetlen leszármazottjuknak csak a neve más, de a filozófia a régi. 
A hatliteres V12-es 4,1 másodperc alatt röpíti százra az autót; ez pontosan kettő tizeddel jobb érték, mint az S 63 AMG Coupé (585 LE, 900 Nm) – kivéve persze, ha utóbbit összkerékhajtással rendeljük meg, mert akkor a pórias V8-as modell két tizedet még rá is ver felsőbbrendű nővérére. 
Közvetlen elődjéhez, a C216-oson alapuló CL 65 AMG-hez (2007-2014) képest 2,4 literrel takarékosabb az Euro 6-os besorolású újonc; persze a 11,9 l/100 km szigorúan elméleti érték. 
A start-stop elektronikával felszerelt motor igen finom darab. Alumínium forgattyúházában kovácsolt főtengely dolgozik, hengerenként kettő (összesen 24) gyertya ad szikrát a benzin-levegő keveréknek, a két turbófeltöltő vizes intercooleren keresztül kapja a levegőt. A Mercedes új kilencfokozatú váltója csak a későbbiekben kerül bele az S Coupéba, és egyelőre akkor is csak a nyolchengeres 500-asba; az S 65 AMG megőrizte az AMG által feltupírozott, hétfokozatú automatát. 
Az autó főbb funkcióiban egyébként megegyezik az S 63 AMG Coupé modellel: az AMG sportfutóművet is felvértezték a kanyarban aktívan bedőlő, az útegyenetlenségekhez előre alkalmazkodó technológiákkal, a kormánymű változó áttételű. A modell lítiumion akkut kapott, ami önmagában 20 kilogrammos súlycsökkentést jelent.
 
Az S 65 AMG Coupé látványhoz 20 colos, kovácsolt alumínium felnik hárulnak hozzá; a tizenhat polírozott küllőt úgy csavarták meg, hogy még nagyobbnak látszik a keréktárcsa; a kerékagyat alumínium sapka fedi el. Akár alapáras is lehetne, de nem az a 20 százalékkal könnyebb, kerámia fékrendszer. Egy csomó minden mást viszont magában foglal a 244 ezer eurós alapár – ez 74 millió forintnak felel meg, de nálunk a magasabb áfa meg a regadó miatt miatt várhatóan ennél is drágább lesz az autó. 
Az S 65 AMG Coupé már rendelhető; a kiszállítások szeptemberben indulnak.