Az útra zuhant a holttest egy hullaszállítóból

Műszaki hiba okozta a malőrt

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.07.14. 06.00

A zsúfolt főúton landolt egy hordágyra kötözött hulla Pennsylvania államban. A szemtanúk azt hitték, kandi kamerás tréfát látnak, pedig nem.

Múlt pénteken, déltájban a létező legbizarrabb dologgal szembesültek a pennsylvaniai Feasterville lakói: a háromezer lakosú település bevásárlóközpontja előtti úttest közepén egy fehér lepelbe burkolt, hordágyra kötözött holttestet kerülgettek az autók. 

A halott egy hullaszállítóból került oda (honnan máshonnan?), mégpedig a jármű elaggott kora és ramaty műszaki állapota miatt. Amint az illetékes, Bucks megyei halottkém elmondta, a kocsit már rég le kellett volna selejtezni, és egy újat szolgálatba állítani helyette. Ez most megtörtént, bár kicsit későn. 
Az autó egyébként egy 2002-es gyártású pick-up volt, különleges felépítménnyel, és mindössze 130 000 km futásteljesítménnyel. A bizarr balesetet két alkatrész egyidejű meghibásodása okozta: először a hordágyat rögzítő zárszerkezet romlott el, majd ahogy az elszabaduló hordágy nekiütődött a hátfalnak, annak a zárja is kioldott. Így eshetett a kétszer két sávos útra a kábítószer-túladagolásban elhunyt, fiatal nő holtteste. 
A sofőr azonnal észrevette a malőrt, és mindössze hat percen belül visszaemelte a kisteherautóra a hordágyat. A holttest nem szenvedett sérülést, a hivatal azonban nem győzött bocsánatot kérni az incidens miatt.
Taxival küldte haza a kórház az elhunyt páciens tetemét: a rémtörténethez kattints a képre!

Az útra zuhant a holttest egy hullaszállítóból 1

Kommentek

  • montsenior 10

    Amennyiben az Usa-ban a 2002-es évjárat + a 130 ezer km futás elaggott kornak számit,akkor a hazai autók 70%-a ki sem mehetne a forgalomba.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.