Két külön forrásra hivatkozva azt állítja a Reuters, hogy a Volkswagen-csoport ékköve, a Bugatti is fel szeretne szállni a hibrid körhintára. 

A kifutó Veyron utódját benzin-elektromos hajtáslánccal szerelnék fel. A jelenlegi Veyron 1200 lóerős teljesítményét és 431 km/óra végsebességét egyaránt túl kell hogy szárnyalja az utód. 
A források szerint a 16 hengeres motor (vélhetően továbbfejlesztett kivitelben) megmaradna, ehhez csatlakozna egy vagy több villanymotor; a rendszerteljesítményt 1500 lóerőre becsülik. 
A várható végsebességről még áttételes információink sincsenek, de annak fényében, hogy a (tudomásunk szerint továbbra sem hivatalos) új adatok értelmében már nem a Veyron, hanem az amerikai Hennessey Venom GT a világ leggyorsabb autója, várhatóan jelentős biztonsági ráhagyással fogják megcélozni az utóbbi 435,31 km/óra végsebességét: 440 km/óra átmenetileg bizonyára biztosítaná a Veyron elsőségét, aztán meg meglátják. 
Az Automotive News Europe úgy tudja, már csak mintegy 20 eladatlan példány maradt a Veyronból; amíg az összes el nem kel az 1,2 millió eurós (360 millió Ft) autóból, addig hiába várunk az utódra.
A hibrid szupersportkocsik és luxusautók gondolata távolról sem eretnek; a Ferrari LaFerrari, a McLaren P1 és a Porsche 918 Spyder egyaránt ezt a vonalat képviseli. A VW csoport maga is fejleszt hibrid luxusautót: a Bentley Mulsanne koncepció (fent) hajtáslánca a hamarosan színre lépő Bentley SUV fedélzetén fog debütálni.
Nyitóképünkön a sebességi világrekorder Bugatti Veyron Super Sport látható