Az Edo Competition nem válogatós tuningcég, a Fordtól a Maseratin át az Aston Martinig mindenhez hozzányúlnak, ahogy a kedves ügyfél szeretné. Most viszont elébe mentek a dolgoknak: honlapjuk tanúsága szerint három darab Porsche 918 Spydert vásároltak, amelyeket a napokban leszállítottak, így kezdetét veheti az átépítés. 

Hogy mi lesz az autóból, alighanem még ők maguk sem tudják, mert bár a 608 lóerős, 4,6 literes V8-as motor teljesítményét nyilván könnyedén fel tudnák csavarni, egy hibrid esetében nem ilyen egyszerű a történet, hiszen össze kell hangolni a belső égésű és az elektromos motor működését. Ha viszont sikerrel járnak, félelmetes jószágot kapunk: a 887 LE rendszerteljesítményű, 800 Nm-t meghaladó nyomatékú alapmodell 2,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 340 km/óra.
Ha képet szeretnénk alkotni a leendő 918 átépítésről, vessünk egy pillantást arra a Ferrari LaFerrarira, amelyet a svéd JMB Optimering vett kezelésébe. A gyári állapotában 963 lóerős szörnyetegből nagyjából 1050 lóerős gépet építenek a plusz közel 100 lóerőt a 6,3 literes, V12-es blokkból csalogatták elő. A menetteljesítmények nem ismertek; a gyári modell végsebessége 350 felett, gyorsulása 3 mp alatt van.