Ferrarit uzsonnázik, Porschéval öblöget a Kadett

WKT Opel Kadett 685 lóerővel

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.07.07. 11.00

Mennyire lehet félelmetes egy utolsó generációs Kadett? Ha azt mondod, semennyire, még nem találkoztál a WKT tuningcég munkájával.

Vastag műanyag lökhárító, vastag műanyag oldalsó csík, vastag hátsó szárny: a nyolcvanas évek autóipari dizájnja mai szemmel nézve nem túlságosan kifinomult. Az E Kadettnek ez a példánya azonban ma is ámulatba ejt – pontosabban azóta, hogy az Opel motorok tuningjára szakosodott német WKT műhely belepiszkált a motorterébe. 
Az egykori 1,6-os blokkot kicserélték a második generációs Astra kétliteres motorjára. Az eredetileg 150 lóerős négyhengeres a beavatkozást követően 685 lóerővel virgonckodik. Az autót gyorsulási versenyekre tervezték, ami sok vidám pillanatot okozott már a német drag-közösség tagjainak. Nézd, miért: 
A Ferrari 458 Italia nem ellenfél, a Porsche 911 turbóval egálban vannak, csak a Yamaha R1 tudja lenyomni a pici szürke youngtimert.
Ez önmagában is durva, a WKT azonban úgy építi autóit, hogy azok utcán is tudjanak közlekedni. Az alábbi filmen (amellett, hogy a nyitó képkockákon bemutatják, miből készült a nindzsa-autó) megtekinthetjük, milyen az, amikor 210 km/óránál, ötödikben elforognak a hajtott első kerekek. 
A műhely mérései szerint 100 km/óráról 4,57 mp alatt gyorsul 200-ra az autó, a 100-250 km/óra sprint mindössze 8,24 mp-ig tart. Pedig itt még csak 2,25 barral tolt a turbó, 520 lóerőt adva ki – vajon mekkora töltőnyomás kell a 685-höz?!

Kommentek

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.