Vastag műanyag lökhárító, vastag műanyag oldalsó csík, vastag hátsó szárny: a nyolcvanas évek autóipari dizájnja mai szemmel nézve nem túlságosan kifinomult. Az E Kadettnek ez a példánya azonban ma is ámulatba ejt – pontosabban azóta, hogy az Opel motorok tuningjára szakosodott német WKT műhely belepiszkált a motorterébe. 
Az egykori 1,6-os blokkot kicserélték a második generációs Astra kétliteres motorjára. Az eredetileg 150 lóerős négyhengeres a beavatkozást követően 685 lóerővel virgonckodik. Az autót gyorsulási versenyekre tervezték, ami sok vidám pillanatot okozott már a német drag-közösség tagjainak. Nézd, miért: 
A Ferrari 458 Italia nem ellenfél, a Porsche 911 turbóval egálban vannak, csak a Yamaha R1 tudja lenyomni a pici szürke youngtimert.
Ez önmagában is durva, a WKT azonban úgy építi autóit, hogy azok utcán is tudjanak közlekedni. Az alábbi filmen (amellett, hogy a nyitó képkockákon bemutatják, miből készült a nindzsa-autó) megtekinthetjük, milyen az, amikor 210 km/óránál, ötödikben elforognak a hajtott első kerekek. 
A műhely mérései szerint 100 km/óráról 4,57 mp alatt gyorsul 200-ra az autó, a 100-250 km/óra sprint mindössze 8,24 mp-ig tart. Pedig itt még csak 2,25 barral tolt a turbó, 520 lóerőt adva ki – vajon mekkora töltőnyomás kell a 685-höz?!