Krómkeretes ködfényszórók, hátrafolyó reflektorok, krómmal tagolt hűtőmaszk: a megújuló Fiat Punto úgy néz ki, mintha alkotói emlékezetből próbáltak volna meg lerajzolni egy félresikerült Kia faceliftet. Az is lehet persze, hogy túlságosan szigorúak vagyunk, hiszen a legutóbbi modellfrissítést sem dicsértük, és mégis szépen hozzáidomult az ízlésünk. 

Hátul a módosított féklámpákon kívül nem igazán látunk változást ezeken a Fiat Moto Club által elcsípett és közzétett képeken. Az utastér sem módosul érdemben, a középkonzol zongoralakk fényezése továbbra is visszafogott. 
A motorok kínálata alighanem változatlan marad: továbbra is 75 vagy 95 lóerős, 1,3 literes dízellel, és ugyanilyen erős, 0,9 literes kéthengeres, benzines turbómotorral lesz megvásárolható a típus. A 105 lóerős 1.4 MultiAir és a 135 lóerős 1.4 Turbo szintén marad, de nem volna meglepő, ha a két olcsó motort, a 69 lovas 1,2-est és a 77 lovas 1,4-est nyugdíjaznák. 
Nem lesz hosszú életű a ráncfelvarrott modell: csaknem tizenkét év szolgálat után, 2016-ban végleg távozik a kínálatból. Helyébe 500 Plus néven lép utódja – mivel persze az 500L eleve a Punto alapjaira épül, ez önmagában nem jelent radikális változást, de a Fiat új termékfilozófiájába nem igazán illik bele semmi, aminek nem 500-al kezdődik a neve.