Hermetikusan lezárt fóliaréteg védi a faceliftes C-Max orrát és farát, csupán a lámpatestek kandikálnak ki egy jellegtelen formájú résen: a Ford nagyon nem szeretné, hogy bárki megsejtse, milyen lesz az év vége előtt színre lépő, megújult kompakt egyterű fizimiskája. 
Persze miután a Fiestát és a Focust hatalmas Aston Martin-szájjal ruházták fel, igazán nem nagy kunszt kitalálni, hogy a C-Max is megkapja a hatalmas hűtőnyílást, már amennyire zömök orra és a szintén átrajzolt első lökhárító engedi. 
Megújultak a ködlámpák, viszont a felettük húzódó fényszórók nagyon ismerősnek tűnnek, ugyanúgy, mint a hátsó lámpatestek. Utóbbiak módosított, egyszerűsített csomagtérajtót fognak közre, alul masszívabb lökhárító szorítja a földhöz közelebb az optikai súlypontot. 
Az oldalfalon nem látni lényegi változást; ami pedig a belteret illeti, hasonló jellegű változásokra, mindenekelőtt egyszerűbb középkonzolra számítunk, mint amiket a C-Max alapját adó Focus ráncfelvarrásánál láttunk.