A németországi Nürburgringen lencsevégre kapott prototípus első pillantásra rendkívül jól hangzik: légbeömlők a motorházfedélen, hatalmas, rögzített szárny hátul, szénszálas aerodinamikai komponensek körös-körül – kissé hivalkodó a Toyota GT86 alapvetően visszafogott karakteréhez képest, de ezt a békát szívesen lenyeljük egy keményebb, könnyebb, erősebb variáns kedvéért. 

Sajnos azonban ennek kicsi a valószínűsége: a maszkolt prototípus ugyanis úgy hasonlít a Toyota Gazoo Racing által felkészített, idén év elején leleplezett GRMN-verzióra, mint egyik tojás a másikra, így vélhetően csak arról van szó, hogy a japán belpiaci vásárlók örömére hozták el az autót a zöld pokolba egy kis finomhangolásra. 
Másfelől viszont az sem volna megvetendő, ha ez a 200 helyett 230 lóerős, kissé leültetett, módosított kormányművű autó egyszer csak megjelenne balkormányos kivitelben, és elérhetővé válna a kontinensen. Tekintve, hogy a Gazoo Racing különkiadást mindössze ötven példányban készülnek gyártani, erre kicsi az esély, de a remény hal meg utoljára…