Ezt tudja majd az új Passat!

Autonóm és kényelmi technológiák sora

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.06.21. 16.00

Egy kiszivárgott céges prezentáció nyomán fény derült a júliusban debütáló Volkswagen Passat számos technológiai ínyencségére.

Korábban már sok mindent megtudhattunk a soron következő Volkswagen Passatról. Az alábbi, Kínából származó anyagok tanúsága szerint azonban ez még semmi: a németek fáklyavivője tökélyre fejleszti az eddig megismert technológiákat, és mellettük vadonatúj megoldásokat hoz a piacra. 

Vészhelyzeti segédrendszer: a korábban már beharangozott megoldás a vezető eszméletvesztése esetén megállítja a járművet.

LED-es fényszórók, vakításgátló, adaptív világításvezérléssel

Folyadékkristályos kijelző, dinamikusan módosítható adatmegjelenítéssel, különböző profilokkal. Az Audi TT-n bemutatkozott TFT LCD a Passatnál alighanem feláras extra lesz.

Park Assist 3.0: merőlegesen, orral is képes beparkolni az automata

4767 mm: a mostaninál 2 mm-rel rövidebb lesz az új Passat

A MirrorLink technológia révén a fedélzeti kijelzőn megjeleníthető a mobil menürendszere, és onnan vezérelhető a telefon. Oktatóprogramok és információs adatbázisok tömkelege segíti a boldogulást.

A parkolástámogató rendszer immár a tréleres manőverezést is segíti.

Kamera- és radara alapú rendszerek dolgoznak az új Passat fedélzetén, a tempomat adaptív, és vélhetően akár állóra is képes fékezni az autót.

Fejlett acélötvözetek alkalmazásával csökkentik a váz tömegét

Kommentek

  • ötvencent

    Ez a műszercsoport már csak azért is kamu mart a Vw csoport autóiban nem jobb oldalon van a fordulatszámmérő ami itt jelen esetben a gps térképét mutatja és bal oldalon a sebességmérő hanem pont fordítva van elhelyezve . Majd pont egy Kínai oldal számol be elsőként a szándékosan kiszivárogtatott hírekről. Vicc Ráadásul a kész autó eleje sem így néz ki ahogy a vázlatokon szerepel … ez jól látható volt a lepellel letakart példánynál is.

  • hulyemernok

    Lehetnek benne kamu képek, de nagy valószínűséggel nem azok, a leírt dolgok pedig reálisak. A műszercsoport teljesen személyre szabható lesz (elméletileg), úgyhogy az semmit nem jelent, hogy épp hol van a fordulatszámmérő. Az meg, hogy Kínában szivárogtatják ki az elsődleges információkat? Teljesen reális, egyik legnagyobb piacuk. Viszont ha valóban ennyire összeállt az új Passat akkor a riválisok felköthetik az alsóneműt, hisz magasan a legjobb autó lesz a kategóriában.

  • ötvencent

    A Németek sokkal önteltebbek annál mint hogy egy Kínai autós lap számoljon be elsőként a Vw egyik húzó modelljéről . Ha emlékszel még rá pár hete volt a neten egy kép amin le volt takarva az új Passat bekapcsolt lámpákkal és köze nem volt a képen szereplő fantázia rajzhoz . Ebből adódóan a többi információ is igen csak kétséges lehet .

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.