Ezt tudja majd az új Passat!

Autonóm és kényelmi technológiák sora

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.06.21. 16.00

Egy kiszivárgott céges prezentáció nyomán fény derült a júliusban debütáló Volkswagen Passat számos technológiai ínyencségére.

Korábban már sok mindent megtudhattunk a soron következő Volkswagen Passatról. Az alábbi, Kínából származó anyagok tanúsága szerint azonban ez még semmi: a németek fáklyavivője tökélyre fejleszti az eddig megismert technológiákat, és mellettük vadonatúj megoldásokat hoz a piacra. 

Vészhelyzeti segédrendszer: a korábban már beharangozott megoldás a vezető eszméletvesztése esetén megállítja a járművet.

LED-es fényszórók, vakításgátló, adaptív világításvezérléssel

Folyadékkristályos kijelző, dinamikusan módosítható adatmegjelenítéssel, különböző profilokkal. Az Audi TT-n bemutatkozott TFT LCD a Passatnál alighanem feláras extra lesz.

Park Assist 3.0: merőlegesen, orral is képes beparkolni az automata

4767 mm: a mostaninál 2 mm-rel rövidebb lesz az új Passat

A MirrorLink technológia révén a fedélzeti kijelzőn megjeleníthető a mobil menürendszere, és onnan vezérelhető a telefon. Oktatóprogramok és információs adatbázisok tömkelege segíti a boldogulást.

A parkolástámogató rendszer immár a tréleres manőverezést is segíti.

Kamera- és radara alapú rendszerek dolgoznak az új Passat fedélzetén, a tempomat adaptív, és vélhetően akár állóra is képes fékezni az autót.

Fejlett acélötvözetek alkalmazásával csökkentik a váz tömegét

Kommentek

  • ötvencent

    Ez a műszercsoport már csak azért is kamu mart a Vw csoport autóiban nem jobb oldalon van a fordulatszámmérő ami itt jelen esetben a gps térképét mutatja és bal oldalon a sebességmérő hanem pont fordítva van elhelyezve . Majd pont egy Kínai oldal számol be elsőként a szándékosan kiszivárogtatott hírekről. Vicc Ráadásul a kész autó eleje sem így néz ki ahogy a vázlatokon szerepel … ez jól látható volt a lepellel letakart példánynál is.

  • hulyemernok

    Lehetnek benne kamu képek, de nagy valószínűséggel nem azok, a leírt dolgok pedig reálisak. A műszercsoport teljesen személyre szabható lesz (elméletileg), úgyhogy az semmit nem jelent, hogy épp hol van a fordulatszámmérő. Az meg, hogy Kínában szivárogtatják ki az elsődleges információkat? Teljesen reális, egyik legnagyobb piacuk. Viszont ha valóban ennyire összeállt az új Passat akkor a riválisok felköthetik az alsóneműt, hisz magasan a legjobb autó lesz a kategóriában.

  • ötvencent

    A Németek sokkal önteltebbek annál mint hogy egy Kínai autós lap számoljon be elsőként a Vw egyik húzó modelljéről . Ha emlékszel még rá pár hete volt a neten egy kép amin le volt takarva az új Passat bekapcsolt lámpákkal és köze nem volt a képen szereplő fantázia rajzhoz . Ebből adódóan a többi információ is igen csak kétséges lehet .

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.