Kitörhet a francia-spanyol háború

Nem adja a koronáját a SEAT

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.06.17. 11.15

A Renault visszahódította a SEAT-tól az elsőkerék-hajtású autók nürburgringi rekordját. A SEAT presztízskérdést csinál a dologból.

A Renault emberei még fel sem törölték a kilöttyent pezsgőt a Nürburgring aszfaltjáról, a SEAT főhadiszállásán máris kész volt a terv: ha törik, ha szakad, ismét az övék lesz a leggyorsabb elsőkerekes szériaautó a földön. 
“A Mégane R.S. 275 Trophy-R egészen más autó, mint a Leon. Mindössze négy másodpercről van szó; ha eltávolítunk néhány alkatrészt a kocsinkból, szerintem meg tudjuk verni őket” – mondta brit újságíróknak Sven Schawe, a Leon Cupra futómű-fejlesztő főnöke. 
“Azt persze látni kell, hogy vásárlóinknak tetszene-e egy ilyen kocsi. Elárulom: már van ilyen autónk, de olyan modellt szerettünk volna kínálni, ami mindenkinek szól, nem csak keveseknek. Most az a kérdés, felvesszük-e a kesztyűt, és folytatjuk a párbajt a Renault-val.” 
Miután a Renault Mégane R.S. két generációja két egymást követő terminusban uralta a Nürburgringet, a SEAT Leon Cupra idén márciusban 7 perc 58 másodperces idővel elorozta tőle a koronát, amit végül egy kétüléses sportváltozattal májusban szerzett vissza (de csak tegnap kommunikált) a francia márka
A korábbi bajnok SEAT Leon júliustól kapható a márkakereskedésekben; némi felárért nagyobb fékekkel, könnyített kerekkel és épp csak utcai sportgumikkal is felszerelhető. Ha az élesebb verzió valaha elkészül, akár 300 lóerő, kőkemény futómű, két ülés és nulla hangszigetelés lehet a receptje. Összkerékhajtást viszont nem kap: azzal ugyanis már a VW Golf R felségterületét veszélyeztetné a gyár.

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes úja autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.