Ki mondta, hogy csak a marcona autókat lehet tuningolni? Ha a Nissan Juke elbírja a 200 lóerőt, a VW Beetle sem idegenkedhet a 260-tól. 

Egy évvel a kupé után komplett átalakító kúrát kapott az ABT-től a Volkswagen divatjárgányának kabrió kivitele. Hátul átdolgozott szárny, új lökhárító és kötény morcosítja az autót, elöl minimalista módszerrel megelégedtek a fényszóró részleges kitakarásával (amiről mellesleg azt hittük, már végleg eltűnt a komoly tuningmesterek fegyvertárából…) 
A pici kabrióhoz nagy kerekek dukálnak, akár 20 colos méretben, az ültetőkészlet pedig az aszfalthoz passzírozza a kocsit: az egyedi rugók beépítésével elöl 30, hátul 35 mm-t veszít hasmagasságából a Beetle. Ha szeretnénk, a kipufogót és a fékrendszert is lecserélik. 
A lényeg persze a motortérben történik, ahol minden létező erőforráshoz hozzátette a magáét a műhely. Az 1.2 TSI 105 helyett 140 lóerőt tud, a nyomaték 175-ről 220 Nm-re ugrott. Az 1.4 TSI teljesítménye 160-ról 210 LE-re emelkedett, a forgatónyomatéki csúcs 240 helyett 280 Nm. A legizgalmasabb természetesen a 200, illetve 210 lóerős kivitelben kapható, 280 Newtonméteres 2.0 TFSI motor utómunkája: a Golf GTI-ből ismerős páros 240, illetve 260 lóerőt tud a műtét végén, a nyomaték 340, illetve 350 Nm. 
Az ABT azokra is gondolt, akik lifestyle-kabriójukat dízelmotorral veszik meg: a 1.6 TDI (105 LE, 250 Nm) a kezelés után 125 lóerőt és 285 Nm-t tud, míg a 2.0 TDI teljesítménye 140 LE-ről 170-re, nyomatéka 320-ről 370 Nm-re nő.