Bár annak tűnik, valójában nem központi anyás a keréktárcsa, de sebaj: a 20 vagy 21 colos, konkáv felnik így is remekül állnak a Lamborghini legújabb alkotásának, a Huracánnak. Az angol neve ellenéri németországi Wheelsandmore tuningműhely egy felniszett alapján azonban aligha nevezte volna el Luciferről a gyárilag 610 lóerős, 560 Nm nyomatékú autó átépítését: ehhez kellett a három lépcsőben feltekert motorteljesítmény is. 
Első fázisként rozsdamentes kipufogórendszert, optimalizált motorvezérlést és kis e
llenállású légszűrőket kap a motor; ekkor 610 lóerő és 600 Nm nyomaték üti az ügyfél markát. Az 5,2 literes, tízhengeres erőforrást kompresszor juttatja el a teljesítményugrás második szintjére: a 777 lóerőhöz és 700 Nm nyomatékhoz már megerősített kuplung és differenciálzár is dukál. 
Az utolsó stációban mindent bevet a cég; a részleteket pont nem árulták el, csak annyit, hogy a motor teljesítménye 850 lóerőre ugrik, a forgatónyomaték eléri a 730 Nm-t. Menetteljesítményeket nem közöltek, de annak fényében, hogy az összkerekes Lambó alapkivitelében 3,2 másodperc alatt lép százra, végsebessége pedig meghaladja a 325 km/órát, bőven kettessel kezdődő sprint és 350 km/óra közeli végsebességet valószínűsítünk. 
Nem mintha nem volna teljesen mindegy.