Pokolból szalasztott sportkocsi

Lamborghini LP850-4 Huracán Lucifero

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.06.10. 12.15

Akár 850 lóerőt tud a Wheelsandmore által tuningolt kis Lamborghini. Amúgy a kerekei is szépek.

Bár annak tűnik, valójában nem központi anyás a keréktárcsa, de sebaj: a 20 vagy 21 colos, konkáv felnik így is remekül állnak a Lamborghini legújabb alkotásának, a Huracánnak. Az angol neve ellenéri németországi Wheelsandmore tuningműhely egy felniszett alapján azonban aligha nevezte volna el Luciferről a gyárilag 610 lóerős, 560 Nm nyomatékú autó átépítését: ehhez kellett a három lépcsőben feltekert motorteljesítmény is. 
Első fázisként rozsdamentes kipufogórendszert, optimalizált motorvezérlést és kis e
llenállású légszűrőket kap a motor; ekkor 610 lóerő és 600 Nm nyomaték üti az ügyfél markát. Az 5,2 literes, tízhengeres erőforrást kompresszor juttatja el a teljesítményugrás második szintjére: a 777 lóerőhöz és 700 Nm nyomatékhoz már megerősített kuplung és differenciálzár is dukál. 
Az utolsó stációban mindent bevet a cég; a részleteket pont nem árulták el, csak annyit, hogy a motor teljesítménye 850 lóerőre ugrik, a forgatónyomaték eléri a 730 Nm-t. Menetteljesítményeket nem közöltek, de annak fényében, hogy az összkerekes Lambó alapkivitelében 3,2 másodperc alatt lép százra, végsebessége pedig meghaladja a 325 km/órát, bőven kettessel kezdődő sprint és 350 km/óra közeli végsebességet valószínűsítünk. 
Nem mintha nem volna teljesen mindegy.

Kommentek

  • szaboata

    350km/óra a vége.De gondolom,hogy 130ra lebutították..))))))

F1: Az FIA üzent a csapatoknak, érik a botrány

A Nemzetközi Automobil Szövetség megüzente a Forma-1-es csapatoknak, hogy a vitatott futóműkonstrukciók megváltoztatására kényszerítheti őket.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

F1: Videón, ahogy rögtön kicsúszott az újonc

Lance Strollt nem törte össze, hogy az első tesztnapján rögtön hibázott a Williamsszel. Elveszett egy egész nap.

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.