Ha egy terepjáró kerekeit leszerelve elöl 398, hátul 380 milliméteres átmérőjű kerámia féktárcsákat találunk, amelyeket acélfonatos fékcsövekkel táplált, hatdugattyús nyergek fognak közre, joggal gyanakodhatunk, hogy a jármű elsődleges feladata nem a buckák és vízmosások leküzdése. 

És nem is: az Edo G63 AMG új szintre emeli az eleve nem harmatos alapmodell menetképességeit: a V8-as AMG blokk 544 helyett 660 lóerőt ad le, a forgatónyomatékot 760-ról 900 Nm-re emelték, és ami igazán durva, ez az érték 1900 és 5200/perc között végig rendelkezésünkre áll. 
Az utastér bővelkedik a szénszálas alkatrészekben, de hogy bőr vagy szövet borítsa-e az ülést, hogy fa, fém vagy karbon panelekkel díszítsék a felületeket, az csak a megrendelőn múlik. A lényeg azonban változatlan: a behemót száguldásának elektronika vet véget 250-nél, az autó 5,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.