Fejek hullottak a GM brutális vizsgálatában

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.06.06. 09.15

Számtalan hibát tárt fel a General Motors belső vizsgálata, amely azt elemezte, hogyan maradhatott éveken át javítás nélkül egy súlyos műszaki meghibásodás.

Számtalan hibát tárt fel a General Motors belső vizsgálata, amely azt elemezte, hogyan maradhatott éveken át javítás nélkül egy súlyos műszaki meghibásodás a cég autóiban. Mary Barra vezérigazgató csütörtökön ismertette a vizsgálat eredményeit: összesen 15 embert (többségében vezető pozíciókat betöltő mérnököket és ügyvédeket) bocsátottak el, és öt ember kapott figyelmeztetést, mert a GM egyes munkatársai 2001 óta tudták, hogy bizonyos autómodelleknél balesetveszélyesek a gyújtáskapcsolók, de ez csak 2014-ben került nyilvánosságra.


A vezérigazgató szerint nem szándékos titkolózás történt, de így is felelőtlen és inkompetens döntések sorozatát hozták a GM-nél. A GM szerint összesen 13 haláleset köthető a hibás gyújtáskapcsolókhoz.

Mary Barra szerint “brutálisan kemény” vizsgálatot folytattak le, és aggasztó eredményeket kaptak. Néhány munkatárs tettei miatt cserbenhagyták az ügyfeleiket, de a vizsgálat számos javaslatot tartalmaz a GM működésének átalakításához. A változtatások mellett a GM kártérítési programot is indít az áldozatok családtagjai és a meghibásodás miatt sérüléseket szenvedők számára.

A GM gondjai ezzel még nem értek véget, az igazságügyi minisztérium még mindig vizsgálatot folytat a cég ellen, és a fogyasztók is perek sorozatát akarják indítani.

(Forrás: MTI)

Kommentek

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

F1: Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.