Mädchen und Motoren, azaz lányok és motorok: szokatlan, de legalább figyelemfelhívó név egy versenyautók tuningolására szakosodott cégnek. Legutóbbi munkájuk láttán azt hisszük, értjük is, miért választották ezt az elnevezést. Először is fogtak egy Opel GT-t, bízva abban, hogy a General Motors gyújtászár-mizériája nem sújtja ezt a példányt. Az eredetileg kicsit túlsúlyos, 1325 kilós gépet kíméletlen fogyókúrára küldték, amelynek végén csaknem két mázsával csökkent a versenysúlya. 

A fennmaradó 1150 kilót vélhetően vidáman mozgatta volna a modell eredeti kétliteres, 264 lóerős turbómotorja is, de a lányok barátai nem lacafacáztak, és beműtötték az autó orrába a General Motors LS3 kódjelű, nyolchengeres blokkját. Ez a 6,2 literes erőforrás annak idején a 2008-as Chevy Corvette alapmotorjaként debütált, teljesítménye kezdetben 436 lóerő volt, de a gyártás végére elérte a 442-t. 
Ide természetesen nem alapkivitelében építették be: az 1,1 tonnás Opel GT-t 530 büszke ló mozgatja. Minden egyes lóerőre 2,1 kilogramm jut, ami kimeríti a közveszélyesség fogalmát – nem véletlen, hogy nem utcára, hanem versenypályára szánják alkotásukat a német fiúk. 
A blokkot a Corvette ZR1 hatos kézi sebességváltója köti össze a hátsó kerekekkel; a fékeket a Porsche 911 GT3 RS-ből vették át, elöl hat-, hátul négydugattyús nyergek szorongatják a masszív tárcsákat. A kipufogórendszer egyedi, a kipörgésgátlót a Racelogic fejlesztette. Az utastérben versenyülések és -kormány, digitális kijelző és FIA-homológ bukókeret várja a pilótát, a légkondi és a rádió a fogyókúra áldozatául esett.