Ön tudta, hogy Ady Endre 120-140 szál cigarettát szívott el naponta? Tudta, hogy a  pszichoanalízis atyja,  Freud halálát a több évtizedes szivarozás miatt kialakult szájrák okozta? Tudta, hogy az autóban a gyermekek passzív dohányosnak tekinthetők, ha szüleik cigarettáznak? – ezekkel a kérdésekkel bombázzák a szülőket a reklámszakemberek és újságírók által indított Sütibank nevű kampány.

Ezeket a kérdéseket tették fel a névtelenséget kérő szervezők egy, a játszóterekre szervezett akció keretében. A kampány célja az volt, hogy felhívják a szülők figyelmét a dohányzás káros hatásaira, az autóban való cigarettázás veszélyeire.

Már a  cigi meggyújtása is figyelemelterelő manőver – írják a szervezők -, de ha véletlenül ráesik a hamu a sofőrre, akkor nagy az esély arra, hogy másodpercekig nem lesz képes az útra figyelni.

Az akció keretén belül a szülőknek felajánlották, hogy a zsebükben lévő cigarettát hangoskönyvekre cserélhetik. Az irodalmi műveket egy Ady Endre és József Attila idézetekkel ellátott Fordban meg is hallgathatták. Aki elcserélte cigarettáját egy hangoskönyvre, az egy tortaszeletet is kapott ajándékba a CD mellé.