A Mansory egy elismert, noha ellentmondásos tuningműhely Németországból. A Mansory Cars ellenben egy magát német-amerikai-svéd illetékességűnek mondó vállalkozás, amely bármilyen autó replikáját legyártja a kedves vevőnek, potom 20 000 dollárárét, azaz nem egészen 4,5 millió forintért. 

Legújabb ajánlatuk a Ferrari LaFerrari, amelyet V6-os Toyota Camry motorral vesztegetnek a fenti összegért, de kérhetünk bele Ford 5.0 V8, Audi V8, Audi V10 vagy BMW V12-es motort is – utóbbiakkal már 38 ezer dollár, azaz 8,5 millió forint a tarifa. 

Most tekintsünk el attól, hogy nyolcmillió forintból talán maga az ígért blokk sem jön ki, nem hogy a teljes gépkocsi. Attól is, hogy a lehetőségek felsorolásánál (sőt, az egész weboldalon) az eredeti autóról készített fotók vannak, ami vagy azt jelenti, hogy rettentő rusnya a replika, vagy még inkább, hogy az egész kamu, és nincs semmiféle replikagyártás, csupán az előlegekre utazik egy csaló banda. 

Ennél érdekesebb, hogy mekkora darázsfészekbe nyúltak bele. A luxusautók gyártói ugyanis hagyományosan érzékenyek arra, ha valaki akár csak a nevüket felhasználja, nem hogy egy komplett autót lemásolna. Tavaly nyáron egy spanyolországi hamisító hálózatra küldte rá a rendőrséget a Ferrari, a Bentley pedig Floridában küldött börtönbe élelmes vállalkozókat, akik Chrysler kabriókat alakítottak át Continental GTC-vé.

Mindeközben Kínában zavartalanul dübörög a hamisítópiac. A nyitóképükön szereplő LaFerrari másolat is ott készült, ahogy az alább látható Zonda is. Igaz, a rendkívül pofátlan és/vagy ügyetlen hamisítókat itt is lekapcsolja a rendőrség.
Az igazi Ferrari LaFerrari valóságos remekmű: hajtáslánca egy 800 lóerős, 6,3 literes V12-es benzinmotor és egy 163 lóerős villanymotor házasításából született, az autó gyorsabb mindennél, amit valaha utcára szánt a Ferrari (a gyár saját tesztpályáján 80 másodperc alatt tette meg azt a kört, amihez a Ferrari Enzónak 85, az F12 Berlinettának 83 másodpercre volt szükséges), 1,3 millió eurós, azaz durván 400 millió forintos vételára pedig elméleti kérdés, hiszen már rég lekötötték a tervezett 499 darabos széria minden egyes példányát.