Így épül az új magyar autópálya

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.05.20. 10.00

A befejezéshez közeledik az M3-as autópálya építése, az utolsó szakaszon is a célegyenesbe fordultak a munkálatok.

A befejezéshez közeledik az M3-as autópálya építése, az utolsó szakaszon is a célegyenesbe fordultak a munkálatok. A 12 kilométeres szakasz a 49-es főút és Vásárosnamény között épül, de ezzel még nem éri el a határt.

M34-es néven Záhonyig, M3-as néven pedig a barabási ukrán határátkelőig autóútként fejezik be a munkát. Jelenleg a kötőréteg terítése zajlik, a szakaszt várhatóan novemberben adják át.


Itt találja a legolcsóbb benzinárakat, itt pedig a hazai parkolási tarifákról tájékozódhat.

Kommentek

  • pqowieurzt

    az eddig meglévő szakasz is töküres volt.

  • Kempelen10.

    De legalább van. Vagy kellene hozzá forgalmat is venni?
    Viszont hol lehetnek azok a varjak, akik az elmúlt években az elhagyatott keleti régió úttalanságáról papoltak. :-DDD

  • szaboata

    Ha pénzt kell kidobni az ablakon,akkor nem kell idióta ötletért a szomszédba menni ennek a kormánynak…sem…Az nem érdekel már senkit,hogy az ország közepén hogyan lehet közlekedni.Nem BP,hanem az ORSZÁG!

  • szaboata

    Legalább van,:))))jó duma!de minek?
    Mondjuk az elhagyatott déli régió,és az ország ,mint élettér csak kb 8 millió embernek hiányzik?na jó,mondjuk,csak 4millió,a déliországrészben.

  • Sokéves

    Kempelen! Javaslom látogass el Hajdú-Biharba és autózz egy kicsit az alsóbb rendű utakon! Van olyan út itt a lakhelyemen, amelyikre 10 éve!!!! ígérgetik az útfelújítást. 10 év alatt sokat javulhatott az állapota?!
    Én szívesen használnám az autópályát, ha az éves díj személyautóra nem egy havi kereset lenne… :(

  • Xebulon

    Kell az autópálya, hogy be tudjanak jönni az orosz tankok megvédeni az itteni ruszin közösségeket, na meg a paksi atomerő blokkjait is valahogy ide kell hozni.

  • Funkyman

    Az M3 tök üres? Nekem ez új.
    Ezzel nincs baj, az utakra, autópályákra szükség van.

    Amúgy az éves díj nem egész 43ezer forint. Ha annyi a havi kereseted, akkor egyáltalán miből tartanál fönt autót?

    A négynapos matrica megszüntetése nagyon nagy kibaszás volt az alkalmi pályahasználókkal, de még így se drága a magyar pályadíj.

    Gusztustalan a folytonos rinya, mikor valami hasznos dolog épül. Ha stadionról, ócsai lakóparkról meg a hasonló marhaságokról van szó, egyetértek, sőt, én rinyálok leghangosabban. De nehogy már baj legyen, hogy fejlődik az úthálózat! Térjetek már kicsit észhez!

  • husky

    Itt inkább az a kérdés, hogy normális utat építenek-e vagy lehet felújítani 1-2 hónap múlva!

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.