Hat hajtott kerék, szénaboglya méretű abroncsok, nemes fa plató, 545 lóerő és félmillió eurós vételár: az eredetileg katonai modellnek szánt, immár milliárdosok luxusjátékszereként is szerephez jutó Mercedes G63 AMG 6×6 nincs beszélő viszonyban a józan ésszel. Azok után viszont, amit a Mansory művelt az autóval, szerény ibolyának tűnik az alapverzió. 

Az átdolgozott hűtőmaszk és motorházfedél, a tetőbe illesztett LED-es helyzetjelzők és a szénszálas kerékívek ugyanis csak előjelei annak, amit a gépházban találunk: az 5,5 literes biturbó V8-ast versenyalkatrészekkel szerelték fel: újak a hajtókarok, a dugattyúk, a csapágyak, a hengerfejek, de még a főtengely és a kipufogórendszer is. 
Az eredmény 840 lóerő és 1000 Nm nyomaték: utóbbi ment volna még följebb, de elektronikusan lekorlátozták. 
Az autó végsebességéről, gyorsulásáról és áráról nincsenek információink, de vélhetően mindegyik jóval magasabb, mint az ép ésszel elfogadható lenne.
Még durvább a fokozhatatlan 1