Még durvább a fokozhatatlan

Mansory 6x6 840 lóerővel

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.19. 17.00

A tavalyi év szó szerint legnagyobb újdonsága a tuningcégek kedvence lett. A Mercedes G63 AMG 6×6 ezúttal a Mansory-tól kapott felesleges, de lenyűgöző motortuningot.

Hat hajtott kerék, szénaboglya méretű abroncsok, nemes fa plató, 545 lóerő és félmillió eurós vételár: az eredetileg katonai modellnek szánt, immár milliárdosok luxusjátékszereként is szerephez jutó Mercedes G63 AMG 6×6 nincs beszélő viszonyban a józan ésszel. Azok után viszont, amit a Mansory művelt az autóval, szerény ibolyának tűnik az alapverzió. 

Az átdolgozott hűtőmaszk és motorházfedél, a tetőbe illesztett LED-es helyzetjelzők és a szénszálas kerékívek ugyanis csak előjelei annak, amit a gépházban találunk: az 5,5 literes biturbó V8-ast versenyalkatrészekkel szerelték fel: újak a hajtókarok, a dugattyúk, a csapágyak, a hengerfejek, de még a főtengely és a kipufogórendszer is. 
Az eredmény 840 lóerő és 1000 Nm nyomaték: utóbbi ment volna még följebb, de elektronikusan lekorlátozták. 
Az autó végsebességéről, gyorsulásáról és áráról nincsenek információink, de vélhetően mindegyik jóval magasabb, mint az ép ésszel elfogadható lenne.
Még durvább a fokozhatatlan 1
AMG

Kommentek

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.