Új Porschék jönnek

911 GTS, Cayman GT4

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.16. 19.00

A héten két Porsche prototípust is lencsevégre kaptak a lesifotósok. A 911 GTS közvetlenül a Turbo alá tagozódik be, a Cayman GT4 a széria új csúcsmodellje lesz.

A közelmúltban bemutatott Boxster és Cayman GTS után a 911-es széria is megkapja a maga erősebb, gazdagabban felszerelt kivitelét. A 911 GTS a 4S és a Turbo közé sorol be; a 3,8 literes, hathengeres szívómotor teljesítménye akár 455 lóerő lehet. 
Akárcsak a többi GTS modellnél, alapkivitelnek várjuk a Sport Chrono csomagot és az aktív felfüggesztést. Az autó külső megjelenése néhány lényeges ponton változik: újak a fényszórók, az első és hátsó lökhárító, valamint a GT3 stílusát idéző, központi kipufogó. 
A 911-nél nagyobb piacra számíthat a Cayman GT4, amely a hírek szerint erősebb lesz az alap 911-esnél. 
A név a GT3-rea rímel, anélkül, hogy megzavarná a vásárlókat, mint ahogy az optikai elemek is a csúcs-911-est idézik: hatalmas légbeömlők az első lökhárítón, keskeny LED-es nappali fények, masszív első légterelő és öles hátsó szárny teszi összetéveszthetetlenné az autó megjelenését. Szintén a GT3 hozadéka lehet a dupla kipufogó, a hétfokozatú DSG sebességváltó. 
A motor ugyanaz lesz, mint a GTS-ben használt, ám teljesítményét 335 lóerőről tovább növelik; nem elképzelhetetlen, hogy a 355 lóerős álomhatárt átlépve erősebb lesz, mint a belépő szintű 911!

Kommentek

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.