Kémfotón a következő magyar Suzuki!

Itt az új Grand Vitara

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.15. 14.15

Németországban fotózták le a Suzuki új terepjárójának erősen álcázott példányát. Az S-Cross mellé, fölé pozicionált modellt már idén szemügyre vehetjük.

Kémfotósok ismét rábukkant a tavaly bemutatott iV-4 tanulmányautó szériagyártását előkészítő prototípusra, ezúttal havas mezők helyett Németország aszfaltján. 

Jól végezték a dolgukat az álcakészítők: ha nem lenne a kagyló fazonú motorházfedél, a jellegzetes fényszórók és a vízszintes hátsó lámpatestek, nehéz volna megmondani, milyen autót látunk. Most mindenesetre még mindig kevesebb az álca, mint februárban: akkor még sem a hűtőmaszk, sem a lökhárító és a bele ágyazott ködfényszóró sziluettje nem látszott. 
Már csak az orrkialakítás is kevésbé sportos megjelenést sugall, mint annak idején a koncepcióé; határozottan megmaradt azonban a púpos tetővonal, az apró légterelő a csomagtérajtó felső peremén, és a tanulmány egyenes, markáns válla is túlélhette a racionalizációs folyamatot. 

Kommentek

  • pqowieurzt

    Új Vitara? eddig azt írták mindenfelé, hogy az s-crossnál kisebb lesz…

  • sveqs

    Rövidebb, de szélesebb lesz, a célcsoport pedig a Grand Vitara vevőköre – ez esetben nem a méret számít, hanem a minőség, felszereltség, terepképességek

  • pqowieurzt

    a képek alapján a hasmagasság nem sejtet túl jó terepképességeket, dehát majd meglátjuk…

    reméljük nem indul el a suzuki is a captur/juke vonulatba.

  • ikaroly

    Már megint a jómódúaknak csinálnak egy játékszerrel többet!Miért nem lehet a dácia duster-hez hasonló,viszonylag megfizethető autót gyártani! Ez Magyarországon tökéletesen megfelel.

  • pqowieurzt

    karoly: ott van az s-cross, családi használatra tökéletesen megfelelő méretű, immáron nem is annyira drága autó, kíváló törésteszteredménnyel, és ha a dácsiát is felszereled úgy, hogy ne full fapad legyen, akkor az árkülönbözet már minimális.

    A dusternél a 2.7M-s ár leginkább csak a papíron létezik, inkább 3.5-nél kezdődnek azok is. A suzuki nem ment bele ilyen hülye játékokba, ott az alapfelszereltség is tisztességes, és már azt is megkapod 4M alatt (az ő hülye játékuk hogy jó magas a listaár, de abból több mint 1M-t elengednek).
    Cserébe kevesebbet fogyaszt, mint a duster, tehát a minimális árkülönbség idővel visszajön.

    Igaz, nem annyira trendi “terepjárós” kinézete van…

  • Kempelen10.

    pqowieurzt! Kurvára unatkozhattok ti ott abban a suzuki szalonban. De legalább a szöveged lenne magalapozott. De nem az. Úgy dobálod el a milliós árkülönbségeket, hogy öröm nézni. Kurva jól kereshetsz. Miközben a sajátodnál csökkented az árat, a konkurensnél emeled….borzasztó. A legszarabb eladástechnikai tréner is nekimenne a Dunának ettől az érveléstől.

  • Kempelen10.

    ikaroly! A Suzuki már jó ideje nem Magyarországra termel. Azt a piacot 2006-tól legalább 10 évre elvesztette.

  • pqowieurzt

    dráaga kempelen, esetleg megjelölhetnéd hogy mivel nem értesz egyet pontosan, mert így nem igazán tudok mit kezdeni az okosságaiddal.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.