Kémfotón a következő magyar Suzuki!

Itt az új Grand Vitara

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.15. 14.15

Németországban fotózták le a Suzuki új terepjárójának erősen álcázott példányát. Az S-Cross mellé, fölé pozicionált modellt már idén szemügyre vehetjük.

Kémfotósok ismét rábukkant a tavaly bemutatott iV-4 tanulmányautó szériagyártását előkészítő prototípusra, ezúttal havas mezők helyett Németország aszfaltján. 

Jól végezték a dolgukat az álcakészítők: ha nem lenne a kagyló fazonú motorházfedél, a jellegzetes fényszórók és a vízszintes hátsó lámpatestek, nehéz volna megmondani, milyen autót látunk. Most mindenesetre még mindig kevesebb az álca, mint februárban: akkor még sem a hűtőmaszk, sem a lökhárító és a bele ágyazott ködfényszóró sziluettje nem látszott. 
Már csak az orrkialakítás is kevésbé sportos megjelenést sugall, mint annak idején a koncepcióé; határozottan megmaradt azonban a púpos tetővonal, az apró légterelő a csomagtérajtó felső peremén, és a tanulmány egyenes, markáns válla is túlélhette a racionalizációs folyamatot. 

Kommentek

  • pqowieurzt

    Új Vitara? eddig azt írták mindenfelé, hogy az s-crossnál kisebb lesz…

  • sveqs

    Rövidebb, de szélesebb lesz, a célcsoport pedig a Grand Vitara vevőköre – ez esetben nem a méret számít, hanem a minőség, felszereltség, terepképességek

  • pqowieurzt

    a képek alapján a hasmagasság nem sejtet túl jó terepképességeket, dehát majd meglátjuk…

    reméljük nem indul el a suzuki is a captur/juke vonulatba.

  • ikaroly

    Már megint a jómódúaknak csinálnak egy játékszerrel többet!Miért nem lehet a dácia duster-hez hasonló,viszonylag megfizethető autót gyártani! Ez Magyarországon tökéletesen megfelel.

  • pqowieurzt

    karoly: ott van az s-cross, családi használatra tökéletesen megfelelő méretű, immáron nem is annyira drága autó, kíváló törésteszteredménnyel, és ha a dácsiát is felszereled úgy, hogy ne full fapad legyen, akkor az árkülönbözet már minimális.

    A dusternél a 2.7M-s ár leginkább csak a papíron létezik, inkább 3.5-nél kezdődnek azok is. A suzuki nem ment bele ilyen hülye játékokba, ott az alapfelszereltség is tisztességes, és már azt is megkapod 4M alatt (az ő hülye játékuk hogy jó magas a listaár, de abból több mint 1M-t elengednek).
    Cserébe kevesebbet fogyaszt, mint a duster, tehát a minimális árkülönbség idővel visszajön.

    Igaz, nem annyira trendi “terepjárós” kinézete van…

  • Kempelen10.

    pqowieurzt! Kurvára unatkozhattok ti ott abban a suzuki szalonban. De legalább a szöveged lenne magalapozott. De nem az. Úgy dobálod el a milliós árkülönbségeket, hogy öröm nézni. Kurva jól kereshetsz. Miközben a sajátodnál csökkented az árat, a konkurensnél emeled….borzasztó. A legszarabb eladástechnikai tréner is nekimenne a Dunának ettől az érveléstől.

  • Kempelen10.

    ikaroly! A Suzuki már jó ideje nem Magyarországra termel. Azt a piacot 2006-tól legalább 10 évre elvesztette.

  • pqowieurzt

    dráaga kempelen, esetleg megjelölhetnéd hogy mivel nem értesz egyet pontosan, mert így nem igazán tudok mit kezdeni az okosságaiddal.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.