A PlayStation legendás autóverseny-sorozatának legújabb tagjához, a Gran Turismo 6-hoz készült a BMW kizárólag játékkonzolon vezethető, utcára soha nem kerülő versenyautója. 

Ahogy korábban a Mercedes és a Lexus is megtervezte a maga játék-szupersportkocsiját, most a BMW-n volt a sor, hogy lépjen, és lépett is, jó nagyot. 
A BMW Vision Gran Turismo szíve a jól ismert háromliteres, soros hathengeres turbómotor, amely az M3 és M4 modellekben 431 lóerőt tud, itt viszont, ahol szabad a tánc, 549 lóerőre (6200-7300/perc között) húzták fel a teljesítményét – a 183 LE/liter fajlagos teljesítmény a legkevésbé sem hihetetlen, majdnem ennyire képes például az A 45 AMG motorja. 
A mérnökök pontosan kidolgozták az autó részleteit: a nyomatékos (680 Nm már 1900/perctől) motornak nincs nehéz dolga az 1180 kilogrammos autóval; az 50:50 tengelyterhelésű BMW kormányról kapcsolható, hatfokozatú, szekvenciális váltón keresztül hajtja a hátsó tengelyt. 
Nem csak jól megy, de jól is néz ki a virtuális BMW: a szénszálas aerodinamikai elemek elsősorban a légellenállás csökkentését szolgálják, a kellő leszorítóerőről az elöl és hátul elhelyezett légterelők gondoskodnak.

550 lóerős BMW-szörnyeteg 1