Szedán, 3,1 alatt százon!

Brabus 850 6.0 Biturbo

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.14. 12.00

Fröccsöntött gyerekjátékká minősíti vissza az E 63 AMG-t a Brabus új alkotása. V12-es teljesítmény, kétharmad annyi hengerből.

Elvileg a Mercedes E-osztály csúcskiviteléből, az 575 lóerős E 63 AMG-ből készült, de 850 lóereje gyakorlatilag vadonatúj blokkban születik: lökettérfogatát 5,5-ről 6,0 literre növelték, a megnövelt furatú hengerekbe kovácsolt dugattyúkat csúsztattak, a turbót átdolgozták, megnövelték a kompresszorkerekeket, és egyedi beömlőket készítettek. A képet változtatható hangerejű és -színű kipufogórendszer és kerámiával borított kipufogóvégek teszik teljessé. 

Ebben a szerető közegben jön világra a motor 1450 Nm nyomatéka, amely 2500 és 4500/perc között elérhető – ez azonban csak fékpadon mért érték, az autóba beszerelve 1150-ben korlátozzák az értékét. A hátsókerék-hajtású modell így 3,7 másodperc alatt gyorsul százra; összkerékhajtással eget verő 3,1 másodpercre csökken az érték. A végsebesség az alkalmazott áttételtől függően 300-350 km/óra között van. 
Nem kell egyébként rögtön a legerősebb verziót megvennie az ügyfélnek: a Brabus 620, 650 és 730 lóerős tuningcsomagot is kínál az E 63 AMG-hez. Az autó 20 colos kerekeken gördül, látványos karosszéria-kiegészítői valóban és hatékonyan csökkentik a hátsó tengelyre ható felhajtóerőt.

Kommentek

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.