Célegyenesben a BMW M2

Igazi sportmodell az M3 alatt

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.12. 10.00

Tíz százalékkal erősebb, szélesebb és látványosabb lesz a széria eddigi csúcsmodelljénél a BMW M2.

Nem volt M1, de volt helyette M135i: ezzel vigasztalták magukat a rajongók a legkisebb benzinmotoros BMW első szériája kapcsán. A kupé neve most már 2-essel kezdődik, és végre megkapja az igazi, teljes értékű M-kezelést, amint arról ezek a fotók is tanúskodnak. 

Az M2 alapját értelemszerűen az M235i adja, amely a maga 326 lóerejével, 450 Nm nyomatékával, 5,0 másodperces gyorsulásával eleve nem gyenge jószág. A hírek szerint azonban az M2 sokkal többet tud majd: legalább 355 lóerőt ígér a gyár. A nagyobb teljesítmény kézi, automata vagy DSG váltón keresztül jut majd el a hátsó kerekekre, felárért részlegesen önzáró differenciálmű is kerül a hajtásláncba. 
Az itt látható prototípuson feltűnőek a szélesebb nyomtávot sejtető szélesítések, a 19 colos kovácsolt keréktárcsák öblében az M3-tól átvett fékrendszer dolgozik. A kötelező optikai vadítás elemei a négyes kipufogóvég, a módosított tükörházak, az aerodinamikai szett; talán még a motorházfedelet is lecserélik egy powerdome-os kivitelre. 
Ha nagyon viszket a tenyered, mégis azt javasoljuk, rendeld meg az M235i-t, az M2 ugyanis várhatóan csak másfél év múlva került piacra, nagyjából 50-55 ezer eurós áron

Kommentek

F1: Érdekes számot választott a McLaren-újonc

A Nemzetközi Automobil Szövetség kiadta a 2017-es Forma-1-es idény ideiglenes nevezési listáját. Nico Rosberg helye még üres.

Hétezerért viheted az év karácsonyi ajándékát

Mostantól nincs gyorshajtás a gyerekszobában, a rend őrei lecsapnak a szabályszegő matchboxokra.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Már osztják az új rendszámokat az autósoknak

Megkezdték a meglepetésbetűs új azonosítók kiosztását az okmányirodák.

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.