Az évtized végére feleslegessé válhatnak az Audi dízelmotorjai: a német autógyár hálózatról tölthető hibrid hajtáslánccal szereli fel minden egyes modellcsaládját. 

A következő hat évben minden fontos modellszéria PHEV opciót kap, évente egy-egy új e-tron modell lép majd színre – ezt maga Rupert Stadler, a márka első számú embere jelentette be egy pekingi sajtórendezvényen, ahol a kizárólag a kínai piacra készített Audi A6 L e-tron modellt mutatták be az újságíróknak. 
Az e-tron utótag a teljesen vagy részben elektromos hajtásra utal az Audi terminológiájában. Először 2009-ben, egy tanulmányautónál használták az elnevezést. Azóta szériaéretté vált a technológia, az ötajtós A3 konnektoros hibrid már idén ősztől kapható lesz. Biztosan jönni fog az A8 és a Q7 konnektoros hibrid verziója, és már célegyenesben van az elektromos hajtásláncú R8 e-tron sportkocsi. 
A következő hat évben piacra kerülő modellek mindazonáltal várhatóan inkább hibridek, mint tisztán elektromos modellek lesznek. Számítunk az A1 városi autóra, és a TT is megkaphatja a hajtásláncot, hiszen ugyanarra az MQB platformra épül, amire az A3 (és egyébként a Golf GTE plug-in hibrid is). 
A hálózatról tölthető hibrid a dízeleket megszégyenítő hatásfokra és üzemanyag-fogyasztásra lehet képes, a villanymotor révén pedig nyomatékuk és robbanékonyságuk is felveszi a versenyt a dízel modellekkel. Ezért azokon a piacokon, ahol a gázolaj technológia még nem terjedt el, sikeresen kiválthatja azt.
Az Audi tervei egybevágnak a VW-csoport azon stratégiájával, hogy hatalmas, 5,5 billió forintos beruházással villanyautó-offenzívát indítanak Kínában.