Itt a DTM új biztonsági autója

BMW M4 Coupé DTM Safety Car

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.03. 15.00

A nyolc gyári autó mellett mostantól egy kilencedik BMW M4 is jelen lesz a német túraautó-bajnokság futamain. Reméljük, minél kevesebbet fut majd!

Augusztus 17-én debütál új szerepkörében a BMW M4, a DTM következő biztonsági autója. A gyár még 2013 decemberében kezdte el a munkálatokat a látványos, fényhidas kupén: a BMW M üzemében eltávolították a szériagyártású példány hátsó üléssorát, és bukókeretet építettek be. Elöl Recaro üléseket találunk Schroth versenyövekkel. 
Emellett LED fények kerültek az első kötényre és a tetőre, kétirányú rádiókapcsolatot építettek ki a fedélzeten, és látványosra matricázták a kupét. Emellett a BMW M Performance szabadon megvásárolható tartozékai közül is felkerült egy csomó az autóra, amely a Nürburgringen mutatkozik be a nagyközönségnek: új kipufogórendszer, első légterelő, fekete hűtőmaszk és tükörházak, új küszöbborítás, valamint hátsó légterelő és diffúzor vadítja a látványt. 
Az átépítés két hónapot vett időbe. 
A BMW M4 Coupé soros hathengeres turbómotorja 431 lóerős, legnagyobb forgatónyomatéka 550 Nm. Az autó 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.