Cégautó, brutálban

Irmscher Opel Insignia is3 Concept

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.02. 09.00

Versenyautóhoz méltó matricák, hatalmas szárny és teljesítmény-növelés: az Opel-specialista tuningműhely nem aprózta el az Insignia átépítését.

A német Irmscher megtalálta annak a módját, hogy kiéld a lelked mélyén szunnyadó versenyzői hajlamaidat, ugyanakkor a cég flottakezelője is nyugodtan aludjon esténként. 
Az is3 egyszerű Insigniaként kezdte az életét, már amennyire a 325 lóerős OPC egyszerűnek tekinthető. Erre aztán látványos gúnyát szerkesztettek: első légterelő, módosított oldalsó kötények, hátul böszme diffúzor, és rá egy akkora szárny, amivel a DTM-ből sem néznék ki az embert. 
A 20 colos felnikre emelt Insignia OPC motortuningot is kapott, a teljesítményt 370 lóerőre növelték, ami 5,8 másodpercnél rövidebb százas sprintet ígér. 
Az is3 Conceptnek egy nagy baja van: az a concept a neve végén. Az autó ugyanis tanulmány, és alkotói szerint az is marad. Az itt szerzett tapasztalatokat viszont hasznosítják a megújult Insigniához készítendő kiegészítőknél – milyen jól is nézne ki az a szárny a belépő 1.8 Ecotec farán!

Az Irmscher Insignia majdnem olyan brutális, és sokkal praktikusabb, mint az Astra OPC Extreme. Vagy egy marhaság? Katt a képre a részletekért?

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.