Tigris a vízben, cápa a dzsungelben

Vorsteiner Mercedes-Benz G 63 AMG

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.05.01. 16.00

Bevégezte az AMG által félbehagyott munkát a Vorsteiner, és sportabroncsokat szerelt a megvadított G-osztály alá. A végeredmény sajátos.

A Mercedes-Benz éppen mostanában tűnődik azon, hogy kettéválassza terepjárásra alkalmas, illetve pusztán optikájában offroados modellcsaládjait – rájöttek ugyanis, hogy a vevők egy részét hidegen hagyja nem hogy a terepképesség, de még az összkerékhajtás is. Ők boldogan elvannak az emelt hasmagassággal, a tágas csomagtartóval és a divatos sziluettel. 

Kérdés, hogy a Vorsteiner munkáját melyik csoportba helyeznék a stratégák, hiszen alapját a világ egyik legkeményebb terepjárója adja, ezekkel a 22 colos, kovácsolt alumínium abroncsokkal és a rájuk szerelt Pirelli Scorpion Zero abroncsokkal nem hogy terepre, de egy jóízű pocsolyába sem szívesen tévedne az ember. 
A német stiliszták a kerekek mellett új első légterelőidomot és hátsó szárnyat is illesztettek az autóra. 
A motor megmaradt, ami volt: az AMG 5,5 literes, nyolchengeres biturbo tűzhányó, 550 lóerővel és 760 Nm nyomatékkal, ami 5,3 másodperces gyorsulást és 209 km/óra végsebességet enged.
Lehet ezt még fokozni: a Hamann a 12 hengeres G 65 AMG-t tette terepjárásra alkalmatlanná, bár ott motortuning és aranyfólia is súlyosbítja a helyzetet…

AMG

Kommentek

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.