Hatalmas alumínium állványzat meredezik a Nordschleifén köröző Veyron hátán, mintha valami nem evilági gerincműtéten esett volna át, és végső soron erről is van szó, hiszen az utascella mögötti motort veszi körbe a szerkezet. Hogy egy nagyobb erőforrás helyigényét hivatott kielégíteni, vagy új segédrendszereket rögzítettek rajta, nem tudni – az biztos, hogy a márka nyáron leköszönő elnök-vezérigazgatója, Wolfgang Schreiber szerint az utódmodell “számottevően erősebb lesz” – ami a 8.0 literes, négyturbós W16-os motor 1200 lóerejének ismeretében aligha jelent 1500 lóerőnél kisebb teljesítményt. 

Az nem egyértelmű, hogyan szándékoznak elérni ezt a jelentős többletet: egyes források szerint a jelenlegi motor továbbfejlesztésével, lökettérfogat-növeléssel, a turbók átdolgozásával, netán a Volkswagen-csoport más márkáinál immár rutinszerűen alkalmazott, kompresszorral történő kombinálásával érnék el a célt, mások tudni vélik, hogy a Ferrari LaFerrari, a McLaren P1 és a Porsche 918 Sypder példáját követi a Bugatti – magyarul hibrid hajtásláncot kap
Akárhogy is lesz, a mérnököknek mindenképpen csökkenteniük kell a jármű tömegét, ami újabb extrém megoldások (például teljes egészében szénszálas keréktárcsák) alkalmazását teheti szükségessé. Így viszont az Ariel Atom szintjén gyorsulhat az autó: a pletykák 2,0 másodperchez közeli százas sprintről és 435 km/óra feletti végsebességről szólnak. 
A másik nagy kérdés, hogy mikor érkezhet meg az utód. A gyár alighanem megvárja, hogy elfogyjon az a néhány tucat Grand Sport roadster, aminek a gyártását betervezték; ha minden jól megy, már jövő év vége felé lehullhat a lepel a jelenlegi 650 millió körüli árnál várhatóan jóval drágábban kínált autóról.