Rekordeladás a Škodánál

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.04.29. 15.00

Több mint 240 ezer autó értékesített a Škoda 2014 első három hónapjában. Ennyit korábban soha nem adott el a cseh márka.

A Škoda Auto AS az európai és ázsiai kereslet növekedésének köszönhetően értékesítési rekordot ért el az idei első negyedévben.

A Volkswagen AG cseh érdekeltsége az első negyedévben rekordszámú, 242 ezer 200 gépkocsit értékesített a Škoda, 12 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A Škoda fő piacai Európa mellett India, Kína és Oroszország.
   
A cég márciusban is értékesítési rekordot ért el 96,1 ezer autó eladásával, ami 14,6 százalékos éves növekedésnek felel meg.  A 2013-as 920 ezerről 2018-ra másfél millióra tervezi növelni személygépkocsi eladásait.

A Škoda a legnagyobb exportbevételt termelő vállalat a Cseh Köztársaságban. Idei első negyedéves teljesítménye jó jel az elhúzódó recesszióból kilábaló cseh ipari termelés alakulására nézve.

Magyarországon a Ford, Opel, Volkswagen márkák mögött a negyedik helyen áll a Škoda. A teljes járműeladást figyelembevevő adatok szerint 1692 autót értékesítettek, 8,9 százalékkal többet, mint 2012 első negyedévében. Természetesen az Octavia a legnépszerűbb modell, a céges vásárlások nyomán.

Forrás: MTI
 

Kommentek

  • kopasz0216

    Csak a márka Cseh… a többi Vw!

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.