A Chrysler még tavaly jelentette be, hogy visszahív pár ezer darab, 10 évvel ezelőtt gyártott Viper sportkocsit, mivel a légzsák vezérlőmoduljának hibája miatt bármikor aktiválódhatnak a légzsákok és/vagy az övelőfeszítők. 

Több mint egy évig tartott a cseredarab kifejlesztése, de végre kész a megoldás: egy beépített szűrőáramkörrel ellátott kábelköteg. Most végre kicserélhetik a hibás darabot – de hogyan? 
Az ugyanis igen nehezen hozzáférhető helyen van, még úgy is alig lehet elérni, hogy az ember félig lebontja a műszerfalat. A márkaszervizeknek küldött, 47 lépésből álló folyamati leíráshoz mellékelt hivatalos levélben nem köntörfalaz a Chrysler: azt írják, “nem lesz könnyű feladat a kérdéses alkatrészek beszerelése. A türelem, a kitartás és az apró kéz elengedhetetlen lesz a feladathoz.” 
Mennyivel jobb dolga van a Porsche 911 GT3 visszahívását intéző szerelőknek: nekik az autó legnagyobb és legdrágább fődarabját, a komplett motort kell kicserélniük. 
A harmadik generációs Dodge (ma már SRT) Viper 8,3 literre növelt motort kapott, teljesítménye 500 lóerőre, nyomatéka 712 Nm-re nőtt, miközben az autó tömege jó negyed tonnával csökkent. A roadster 3,9, a 10 lóerővel izmosabb kupé 3,8 mp alatt gyorsult százra, mindkettő végsebessége meghaladta a 300 km/órát.
Képeinken a Dodge Viper SRT10 Coupé