Budapesten nyílt a világ első MINI bárja

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.04.24. 16.30

A közelmúltban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST.

A közelmúltban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST, ahol a kultikus márka hangulatát árasztó környezetben szürcsölhetünk koktélt, vagy majszolhatunk ínyencfalattá varázsolt mini-lángost.

Merre keressük?

A főváros szívében, a Szent István téren található a frissen nyitott bár, egyedülálló kilátással a Szent István-bazilikára. A Szent István-bazilika vagy Lipótvárosi plébániatemplom egy neoreneszánsz stílusban épült római katolikus templom Budapesten a Lipótvárosban, a Bajcsy-Zsilinszky út közelében, a Szent István téren. A bazilika Magyarország egyik legjelentősebb egyházi épülete, a főváros egyik legnagyobb idegenforgalmi nevezetessége, a Szent István-kultusz fő helyszíne.
Budapesten nyílt a világ első MINI bárja 1
maps.google.com

Mennyit kell utazni?

Az attól függ, honnan jövünk. Az ország nyugati sarkából 318 kilométer, 3 óra 15 perc az út, délről indulva 238 kilométer 2,5 órás útra kell számítani, Magyarország keleti csücskéből pedig 3,5 órával, 330 kilométerrel lehet számolni.  Mivel a belváros szívéről van szó, nem árt a lassan haladó forgalomra, dugókra felkészülni, illetve a parkolóhely levadászása is jócskán hozzátehet a célba érés idejéhez.

Üzemanyag, költségek

A benzinköltség szintén attól függ, hogy honnan indulunk Budapest felé. Ha messzebbről startolunk, érdemes autópálya-matricát is váltani – nagyjából 3000 forint. Ha már Budapesten vagyunk, akkor a fizető parkolást is érdemes beleszámítani a költségekbe. A körúton belül este 8-ig, azon kívül délután 6-ig kell fizetni a parkolásért, hétköznapokon.

A Lipótvárosban parkolva 440 forintot kell az automatába tömnünk egy óráért, és maximum három óráig hagyhatjuk egy helyen az autónkat. Ha komolyabb biztonságra vágyunk a pénzünkért, a Szent István-bazilika mellett hipermodern mélygarázsban is tárolhatjuk kocsinkat.

Ez az első gépi működtetésű garázs, ami teljesen automatizált rendszere lehetővé teszi 404 autó 4 szinten történő elhelyezését egy olyan szűk területen, mely egyharmadát foglalja el egy hagyományos építésű mélygarázs által igényelt területnek.

Az automatikusan működő Bazilika Garázsban az autót egy átadóhelyiségbe kell beparkolni ahonnan egy robot viszi el, és egy tetszőleges helyen tárolja. Távozáskor a robot megkeresi az autót, és visszaviszi az egyik átadó helyiségbe, ahonnan azután el lehet vinni. Költségeit tekintve nincs komoly felár, az első óra 600 forint, majd minden megkezdett félóra 250 forintba kerül a robotizált autó-raktárban.

Miért éppen a MINI BAR BUDAPEST?

A főváros felpezsdült éjszakai életében nem egyszerű újat mutatni. Gombamód szaporodnak a romkocsmák, komplett bulinegyed csábítja a szórakozni vágyó külföldieket. A verseny tehát erős, de a bazilika szomszédságában nyílt hely könnyedén felveszi a versenyt a konkurenciával, főképp mert világelsőként egy sikeres autómárka hangulata járja át, minden apró részletre kiterjedően.

A koncepció ötlete a tulajdonos, Gubcsó Balázs nevéhez köthető. “A vendégekre a klub minden pontjáról egy, a MINI-kből ismert részlet köszön vissza, így a színek, a formák és az anyagválasztások is teljes mértékben a MINI által használt elemeket tükrözik. A bár, csakúgy mint a MINI, nem a méretével, hanem a stílusával és az apró részletek szellemességével és kidolgozottságával hódít, de azért a 100 m2 belső tér és a Bazilikára nyíló, 60 m2-es terasz kiváló hangulatú bulikra ad lehetőséget, a konyhán pedig a MINI-hez illő minőségben gasztronómiai meglepetésekkel készülünk” -nyilatkozta a tapasztalt vendéglátós Gubcsó.

“A MINI márkának az éjszakai élet alapvető része, és mostantól ez fordítva is igaz, különösen Budapesten. A MINI a barátokkal közös bulikról szól, és a kortól független fiatalosságot, a prémium minőséget és az egyediséget jeleníti meg, így egy percig sem volt kérdés, hogy támogatunk egy ilyen, világszinten is egyedülálló kezdeményezést. A MINI-nek világszerte és Magyarországon is nagy rajongótábora van és e közösség számára ideális találkozó hely a MINI BAR BUDAPEST” -tette hozzá Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.

Szállás:

Aki a belváros nyüzsgésétől távol szeretne megszállni, de mégis szeretné a MINI bárban élvezni az estét, és a környék gyönyörű műemlékeit, az valamelyik metróvonal mentén találhat megfelelő szállást. Viszont ha valaki az események közvetlen közelében szeretne maradni az V. kerületben is ezernyi lehetőség közül választhat, az olcsó diákszállóktól egészen a luxus-hotelekig.
További szállásajánlatok a képre kattintva jönnek:

Budapesten nyílt a világ első MINI bárja 2

Kommentek

  • Levrone

    Ez annyira, de annyira ultragáz… :-( Tudom, proli vagyok, hogy nem érzem át eme csoda nagyszerűségét… :-)

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.