Budapesten nyílt a világ első MINI bárja

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.04.24. 16.30

A közelmúltban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST.

A közelmúltban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST, ahol a kultikus márka hangulatát árasztó környezetben szürcsölhetünk koktélt, vagy majszolhatunk ínyencfalattá varázsolt mini-lángost.

Merre keressük?

A főváros szívében, a Szent István téren található a frissen nyitott bár, egyedülálló kilátással a Szent István-bazilikára. A Szent István-bazilika vagy Lipótvárosi plébániatemplom egy neoreneszánsz stílusban épült római katolikus templom Budapesten a Lipótvárosban, a Bajcsy-Zsilinszky út közelében, a Szent István téren. A bazilika Magyarország egyik legjelentősebb egyházi épülete, a főváros egyik legnagyobb idegenforgalmi nevezetessége, a Szent István-kultusz fő helyszíne.
Budapesten nyílt a világ első MINI bárja 1
maps.google.com

Mennyit kell utazni?

Az attól függ, honnan jövünk. Az ország nyugati sarkából 318 kilométer, 3 óra 15 perc az út, délről indulva 238 kilométer 2,5 órás útra kell számítani, Magyarország keleti csücskéből pedig 3,5 órával, 330 kilométerrel lehet számolni.  Mivel a belváros szívéről van szó, nem árt a lassan haladó forgalomra, dugókra felkészülni, illetve a parkolóhely levadászása is jócskán hozzátehet a célba érés idejéhez.

Üzemanyag, költségek

A benzinköltség szintén attól függ, hogy honnan indulunk Budapest felé. Ha messzebbről startolunk, érdemes autópálya-matricát is váltani – nagyjából 3000 forint. Ha már Budapesten vagyunk, akkor a fizető parkolást is érdemes beleszámítani a költségekbe. A körúton belül este 8-ig, azon kívül délután 6-ig kell fizetni a parkolásért, hétköznapokon.

A Lipótvárosban parkolva 440 forintot kell az automatába tömnünk egy óráért, és maximum három óráig hagyhatjuk egy helyen az autónkat. Ha komolyabb biztonságra vágyunk a pénzünkért, a Szent István-bazilika mellett hipermodern mélygarázsban is tárolhatjuk kocsinkat.

Ez az első gépi működtetésű garázs, ami teljesen automatizált rendszere lehetővé teszi 404 autó 4 szinten történő elhelyezését egy olyan szűk területen, mely egyharmadát foglalja el egy hagyományos építésű mélygarázs által igényelt területnek.

Az automatikusan működő Bazilika Garázsban az autót egy átadóhelyiségbe kell beparkolni ahonnan egy robot viszi el, és egy tetszőleges helyen tárolja. Távozáskor a robot megkeresi az autót, és visszaviszi az egyik átadó helyiségbe, ahonnan azután el lehet vinni. Költségeit tekintve nincs komoly felár, az első óra 600 forint, majd minden megkezdett félóra 250 forintba kerül a robotizált autó-raktárban.

Miért éppen a MINI BAR BUDAPEST?

A főváros felpezsdült éjszakai életében nem egyszerű újat mutatni. Gombamód szaporodnak a romkocsmák, komplett bulinegyed csábítja a szórakozni vágyó külföldieket. A verseny tehát erős, de a bazilika szomszédságában nyílt hely könnyedén felveszi a versenyt a konkurenciával, főképp mert világelsőként egy sikeres autómárka hangulata járja át, minden apró részletre kiterjedően.

A koncepció ötlete a tulajdonos, Gubcsó Balázs nevéhez köthető. “A vendégekre a klub minden pontjáról egy, a MINI-kből ismert részlet köszön vissza, így a színek, a formák és az anyagválasztások is teljes mértékben a MINI által használt elemeket tükrözik. A bár, csakúgy mint a MINI, nem a méretével, hanem a stílusával és az apró részletek szellemességével és kidolgozottságával hódít, de azért a 100 m2 belső tér és a Bazilikára nyíló, 60 m2-es terasz kiváló hangulatú bulikra ad lehetőséget, a konyhán pedig a MINI-hez illő minőségben gasztronómiai meglepetésekkel készülünk” -nyilatkozta a tapasztalt vendéglátós Gubcsó.

“A MINI márkának az éjszakai élet alapvető része, és mostantól ez fordítva is igaz, különösen Budapesten. A MINI a barátokkal közös bulikról szól, és a kortól független fiatalosságot, a prémium minőséget és az egyediséget jeleníti meg, így egy percig sem volt kérdés, hogy támogatunk egy ilyen, világszinten is egyedülálló kezdeményezést. A MINI-nek világszerte és Magyarországon is nagy rajongótábora van és e közösség számára ideális találkozó hely a MINI BAR BUDAPEST” -tette hozzá Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.

Szállás:

Aki a belváros nyüzsgésétől távol szeretne megszállni, de mégis szeretné a MINI bárban élvezni az estét, és a környék gyönyörű műemlékeit, az valamelyik metróvonal mentén találhat megfelelő szállást. Viszont ha valaki az események közvetlen közelében szeretne maradni az V. kerületben is ezernyi lehetőség közül választhat, az olcsó diákszállóktól egészen a luxus-hotelekig.
További szállásajánlatok a képre kattintva jönnek:

Budapesten nyílt a világ első MINI bárja 2

Kommentek

  • Levrone

    Ez annyira, de annyira ultragáz… :-( Tudom, proli vagyok, hogy nem érzem át eme csoda nagyszerűségét… :-)

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.