Jövőre már piacra kerülhet az a 4,26 méteres ötajtós, amely masszív kerékívtoldatokkal, tetősínnel és (nem számszerűsített) emelt hasmagassággal küzd a hétköznapi megjelenés ellen. Optikája csalóka, hiszen az orrában dolgozó, start-stop rendszerrel szerelt, 160 lóerős benzinmotor kizárólag az első kerekeket hajtja meg az új fejlesztésű automata sebességváltón keresztül. 

Ha nem is összkerekes, a PSA-tól megszokott, szelektív ESP-vezérlés révén rossz tapadási viszonyok esetén az átlagosnál jobban boldogulhat a C-XR, amely 265 centiméteres tengelytávjának köszönhetően viszonylag bőséges helyet kínál a hátul utazóknak (az autó 179 cm széles, 1,56 méter magas). 
További részletekkel nem kényeztet a gyár, de talán mindegy is: nincs arról hírünk, hogy a Dongfeng Motor Grouppal közösen kifejlesztett, Kínában gyártandó autó 2015-ös piaci premierje után Európában is megjelenne. 
Ezzel ez már a második olyan szabadidőjármű, amitől megfoszt minket a Citroën: szintén Pekingben mutatkozott be a márka nagyméretű SUV-ja, a hasonló fazonú, de fél méterrel nagyobb prémium modell, a DS 6WR, amelynek óvilági forgalmazása egyelőre nincs terítéken.