Méregdrága gyári tuningos Audi

Audi RS7 Dynamic Edition

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.04.19. 09.00

Az Audi amerikai tagozata állította össze azt a látványos RS7-est, amely a gyári kiegészítők választékát hivatott reklámozni, de nyártól saját jogon is megvehető lesz.

Megadja a módját az Audi: a most bemutatott és néhány hónap múlva piacra kerülő Audi RS7 Dynamic Edition igényes, ízléses darab hatását kelti. 

A fehér, szürke és fekete színben rendelhető autó megjelenését decensen adagolt, bíborszín elemek dobják fel: a beltér minden porcikáját beborító, fekete bőrkárpit varrásától a biztonsági övig mindenütt visszaköszön a látványos árnyalat. Kívül a piros egy másik árnyalata uralja a terepet, a 21 colos, fényes fekete felnik küllői közül szinte sugároznak a tornádóvörösre festett féknyergek. Az összképet gondosan elhelyezett szénszálas elemek dobják fel. 
Méregdrága gyári tuningos Audi 1
A látvány mögött matéria is van persze: az indianapolisi DRC által kifejlesztett sportfutómű három fokozatban állítható lengéscsillapítást kínál, a vezérlést az Audi eredeti drive select rendszerére bízták. Hátul az RS7 eredeti, sportos differenciálműve dolgozik, áthangolták viszont a kormányzást. 
Amihez nem nyúltak, az a motor: a négyliteres, ikerturbós V8-as észak-amerikai kivitelévben 560 lóerőt ad le, az autó álló helyzetből 3,7 mp alatt gyorsul 60 mérföld/órára (96 km/óra). A hengerlekapcsolás funkció itt is működik, részterhelésen pihen a 2., 3., 5. és 8. henger, ami 15 százalékos fogyasztáscsökkentést ígér. 
Az Audi RS7 Dynamic Edition igazából arra készült, hogy megmutassa az ügyfeleknek, milyen lehetőségeket kínál a gyár az autók egyéni kialakítására, de ha már elkészült, meg is lehet vásárolni: nyártól 146 045 dollárért bárki hazaviheti. 
Ez a 32,4 millió forintnak megfelelő összeg nem is tűnik soknak az autóért, hiszen Magyarországon például alapkivitelében is hárommillióval többet kérnek el az autóért. Az USA-ban azonban mások az árak, és bizony az RS7 104 900 dolláros (23,3 millió Ft!) alapárához képest tekintélyes – helyi áron nagyjából egy A6-osnyi – a különbség.

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.