Megadja a módját az Audi: a most bemutatott és néhány hónap múlva piacra kerülő Audi RS7 Dynamic Edition igényes, ízléses darab hatását kelti. 

A fehér, szürke és fekete színben rendelhető autó megjelenését decensen adagolt, bíborszín elemek dobják fel: a beltér minden porcikáját beborító, fekete bőrkárpit varrásától a biztonsági övig mindenütt visszaköszön a látványos árnyalat. Kívül a piros egy másik árnyalata uralja a terepet, a 21 colos, fényes fekete felnik küllői közül szinte sugároznak a tornádóvörösre festett féknyergek. Az összképet gondosan elhelyezett szénszálas elemek dobják fel. 
Méregdrága gyári tuningos Audi 1
A látvány mögött matéria is van persze: az indianapolisi DRC által kifejlesztett sportfutómű három fokozatban állítható lengéscsillapítást kínál, a vezérlést az Audi eredeti drive select rendszerére bízták. Hátul az RS7 eredeti, sportos differenciálműve dolgozik, áthangolták viszont a kormányzást. 
Amihez nem nyúltak, az a motor: a négyliteres, ikerturbós V8-as észak-amerikai kivitelévben 560 lóerőt ad le, az autó álló helyzetből 3,7 mp alatt gyorsul 60 mérföld/órára (96 km/óra). A hengerlekapcsolás funkció itt is működik, részterhelésen pihen a 2., 3., 5. és 8. henger, ami 15 százalékos fogyasztáscsökkentést ígér. 
Az Audi RS7 Dynamic Edition igazából arra készült, hogy megmutassa az ügyfeleknek, milyen lehetőségeket kínál a gyár az autók egyéni kialakítására, de ha már elkészült, meg is lehet vásárolni: nyártól 146 045 dollárért bárki hazaviheti. 
Ez a 32,4 millió forintnak megfelelő összeg nem is tűnik soknak az autóért, hiszen Magyarországon például alapkivitelében is hárommillióval többet kérnek el az autóért. Az USA-ban azonban mások az árak, és bizony az RS7 104 900 dolláros (23,3 millió Ft!) alapárához képest tekintélyes – helyi áron nagyjából egy A6-osnyi – a különbség.