Régóta pedzegetik, prototípusát kémfotókon és -videókon már láthattuk is, és ősszel végre teljes egészében megmutatja magát a Mercedes-AMG második saját fejlesztésű sportkocsija. Az SLS AMG alá pozicionált AMG GT orrába az új, négyliteres, nyolchengeres turbómotort sejtjük; azt, amely a C 63 AMG-t hivatott mozgatni, akár 600 lóerő mozgósításával

Most megjelentek az első gyári képek, ám azokon a karosszéria nem, csupán a beltér látszik – de micsoda beltér! A széles padlókonzol merészen emelkedik, szénszálas anyaggal burkolt felületét vezérlőgombok (motorindítás, start-stop, menetdinamikai programkapcsoló, kipufogószelep, stb) tagolják, a duplakuplungos sebességváltó vezérlőkarja rövid csonk csupán, így elfért a Comand vezérlőpult mögött – ritkán látni ilyen kívánatos középkonzolt, amihez persze az AMG bőrbe nyomott logója is hozzájárul.
Látunk még rengeteg légbeömlőt, funkciókkal telezsúfolt, nyersbőr sportkormányt és erősen megformált sportüléseket. Ha a részleteket is megszemléljük, további finomságokra is fény derül: az AMG GT például fix üvegtetőt kap – erre utal az elhúzható tetőpanel -, farán automatikusan kiemelkedő, de kívánságra a vezető által is szabályozható légterelő kap helyet.

Árnyékoló panel fogantyúja és spoiler-mozgató gomb (tetőkárpit-részlet)

A vezérlőpult közelről