Az első képek a Mercedes kompakt szupersportkocsijáról!

Ősszel debütál az AMG GT

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.04.16. 08.00

A versenysportból vett megoldások és elegáns részletek adnak randevút egymásnak az AMG második saját fejlesztésű sportkocsijában. Előzetes, sokat mondó belső képekkel.

Régóta pedzegetik, prototípusát kémfotókon és -videókon már láthattuk is, és ősszel végre teljes egészében megmutatja magát a Mercedes-AMG második saját fejlesztésű sportkocsija. Az SLS AMG alá pozicionált AMG GT orrába az új, négyliteres, nyolchengeres turbómotort sejtjük; azt, amely a C 63 AMG-t hivatott mozgatni, akár 600 lóerő mozgósításával

Most megjelentek az első gyári képek, ám azokon a karosszéria nem, csupán a beltér látszik – de micsoda beltér! A széles padlókonzol merészen emelkedik, szénszálas anyaggal burkolt felületét vezérlőgombok (motorindítás, start-stop, menetdinamikai programkapcsoló, kipufogószelep, stb) tagolják, a duplakuplungos sebességváltó vezérlőkarja rövid csonk csupán, így elfért a Comand vezérlőpult mögött – ritkán látni ilyen kívánatos középkonzolt, amihez persze az AMG bőrbe nyomott logója is hozzájárul.
Látunk még rengeteg légbeömlőt, funkciókkal telezsúfolt, nyersbőr sportkormányt és erősen megformált sportüléseket. Ha a részleteket is megszemléljük, további finomságokra is fény derül: az AMG GT például fix üvegtetőt kap – erre utal az elhúzható tetőpanel -, farán automatikusan kiemelkedő, de kívánságra a vezető által is szabályozható légterelő kap helyet.

Árnyékoló panel fogantyúja és spoiler-mozgató gomb (tetőkárpit-részlet)

A vezérlőpult közelről

AMG

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.