Az első képek a Mercedes kompakt szupersportkocsijáról!

Ősszel debütál az AMG GT

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.04.16. 08.00

A versenysportból vett megoldások és elegáns részletek adnak randevút egymásnak az AMG második saját fejlesztésű sportkocsijában. Előzetes, sokat mondó belső képekkel.

Régóta pedzegetik, prototípusát kémfotókon és -videókon már láthattuk is, és ősszel végre teljes egészében megmutatja magát a Mercedes-AMG második saját fejlesztésű sportkocsija. Az SLS AMG alá pozicionált AMG GT orrába az új, négyliteres, nyolchengeres turbómotort sejtjük; azt, amely a C 63 AMG-t hivatott mozgatni, akár 600 lóerő mozgósításával

Most megjelentek az első gyári képek, ám azokon a karosszéria nem, csupán a beltér látszik – de micsoda beltér! A széles padlókonzol merészen emelkedik, szénszálas anyaggal burkolt felületét vezérlőgombok (motorindítás, start-stop, menetdinamikai programkapcsoló, kipufogószelep, stb) tagolják, a duplakuplungos sebességváltó vezérlőkarja rövid csonk csupán, így elfért a Comand vezérlőpult mögött – ritkán látni ilyen kívánatos középkonzolt, amihez persze az AMG bőrbe nyomott logója is hozzájárul.
Látunk még rengeteg légbeömlőt, funkciókkal telezsúfolt, nyersbőr sportkormányt és erősen megformált sportüléseket. Ha a részleteket is megszemléljük, további finomságokra is fény derül: az AMG GT például fix üvegtetőt kap – erre utal az elhúzható tetőpanel -, farán automatikusan kiemelkedő, de kívánságra a vezető által is szabályozható légterelő kap helyet.

Árnyékoló panel fogantyúja és spoiler-mozgató gomb (tetőkárpit-részlet)

A vezérlőpult közelről

AMG

Kommentek

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.